בש"ס עושים בייביסיטר?

(צילום: עמיעד טאוב)

יום בחירות מעייף עבר על נעמה בן גיגי שהתחיל בתכנון יום כיף עם הילדים והסתיים בתחנונים לנציגי ש"ס לעשות בייביסיטר.

נעמה בן גיגי 23/01/2013

היום שלי מתחיל עוד מהלילה כאשר אני מתפללת מבקשת ומתחננת מהקב"ה אבא שבשמיים בבקשה תעשה שמחר אני אקום בזמן ולא אתעצל , תעזור לי לתקתק את הבוקר בבקשה בבקשה שהבנים לא יריבו על התיק…

כן, אני יודעת שאם יהיה יום אחד שהם לא יריבו על התיק גם אתה עלול לחשוב שזה חופש ואולי לא תעבוד אבל בנינו אתה אלוקים אתה לא יכול לקחת חופש. כן, ניסתי את הפתרון המקסים של לקנות עוד תיק.לא, לא עובד אצלנו אתה מכיר אותם חייבים לריב. בקיצור מי שאמר צריך תפילה בכל דבר אכן צדק. קמתי בבוקר במהירות, והילדים הלכו בשמחה לגן ואני בשמונה בבוקר שעת שיא הייתי בעבודה.

- פרסומת -

כנראה בגלל תקדים השעה הייתי במצב רוח מרומם במיוחד ואמרתי היום אני והילדים נעשה משהו בלתי נשכח, נלך ל"חי-פארק" יש לנו מנוי משפחתי שנרכש ע"י תוך כדי שכנוע עצמי שאנחנו הולכים להיות ב"חי-פארק" לפחות שלוש פעמים בשבוע, ברור שבקרנו שם רק פעמיים אבל מי סופר? היה באמת כיף ושמח ובעיקר מעייף. אך, זה כלום לעומת הפינלה שיאיר הכין לי.

יאיר שעד לא מזמן היה תינוק מתוק, חייכן ואכלן נכנס בצעדי ענק לגיל "שנתיים האיום" רק שהוא לקח את זה צעד אחד קדימה ומכין לנו פרומו לסרט האימה שנקרא גיל ההתבגרות. הילד המתוק והחייכן שלי הפך להיות ילד עקשן דעתן ובעיקר לא פרייאר בכלל . ברגע שאמרתי שצריך ללכת כי החיות הולכות לישון פתאום הוא התחיל לצעוק לאאאאאאאאאא באאאאאאאאאאאאאאאאאאא לייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואז מהר יותר ממהירות האור הוריד נעליים נמרח על הריצפה אח שלו הגדול ראה כי טוב והתחיל גם כך לעשות. ואני ממשיכה ללכת כאילו כלום , עוברים אנשים עוברות משפחות והילדים שלי ממשיכים בחי-פארק לבכות.

ואני? ללכת ממשיכה משחקת אותה מלכה לא שומעת וגם לא רואה. בכל הספרים אומרים שזה עובד ורק יאירי עוד שניה ערום בחי פארק רוקד… אמרתי עד כאן! חזרתי ונתתי את המבט הכי סמכותי ואמרתי אמא סופרת עד שלש ואתם עם נעליים וכובעים על הראש.פתאום כמו שני חיילים נעמדו בניי גם הבכי פסק בשניות , בחיי.

חשבתי שעוד יום הולך ונגמר אבל השעה הייתה רק חמש אח"צ ולפתע צילצול בדלת, שלום אנחנו שליחים של הרב עובדיה רצינו לשאול למי את מצביעה? ועכשו בעברית על מה מדברים איתי הילדים בני ה-16 עם הפז"מ של במבה במפתן ביתי הם מדברים על הצבעה לבחירות הרי להם אין בכלל זכות הצבעה! מי אמרתם ששלח אתכם הרב עובדיה? הרב עובדיה זה לא דתי מדי לבנט, וישן מדי ליאיר, וגלותי מדי לשלי מה יכול להיות שאתם מש"ס

ישר אמרתי "היוש אני יודעת שיש לכם נסיון עם ילדים קטנים כי בטח יש להם המון אחים ואם אתם רוצים למלא את השליחות של הרב עובדיה אתם צריכים לעשות בייבסיטר על ילדי ורק אז אגלה לכם, וגם אני לא סתם נכנעתי לסחטנות חרדית ותמיד ובעד שיוון בנטל. בסוף היום הזה עבר ואני שרק רציתי לאכול כמו השופטים ממאסטר שף איזה נתח של בשר אמיתי אכלתי בסוף פיתה עם טחינה כי זה מה שנשאר מארוחת הערב…".

ומשגרירות פולין נמסר : אם כל הדתיים הצביעו לנפתלי, כל החילוניים לשלי אז איך זה שעדיין ביבי ראש ממשלה ? ויאיר מנהל אותה, ממש כמו אצלך בבית …

היידה שרה!