האם גם אנחנו יכולים לזכות בהגרלת הגרין קארד לארצות הברית?

אינספור ישראלים מהגרים מדי שנה מישראל לארצות הברית, ורבים עוד יותר היו מעוניינים בכך אך אינם יכולים. קיימות דרכים רבות להגר לארה"ב, אך המועדפת על מרבית המעוניינות והמעוניינים בחיים חדשים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא כמובן הגירה באמצעות גרין קארד – אישור תושבות קבע המאפשר לחיות ולעבוד בארצות הברית.

חלום אמריקאי
החלום האמריקאי. צילום: Depositphotos

בעוד אחד ממספר מצומצם של דרכים לקבלת גרין קארד הוא באמצעות השתתפות בהגרלת הגרין קארד השנתית, שואלים עצמם ישראלים רבים – האם הגרלת גרין קארד זו רלבנטית גם עבורנו? האם גם אנחנו יכולים להשתתף בה ומהם סיכויי הזכייה שלנו?

מי זכאי להשתתף בהגרלת הגרין קארד?

במסגרת הגרלת הגרין קארד השנתית הנערכת על ידי הממשלה האמריקאית זוכים עשרות אלפי אנשים מדי שנה באישור הגרין קארד הנחשק, ממגוון רחב של מדינות מכל רחבי העולם. גם ישראל נמנית על מדינות אלו, ואינספור ישראלים כבר קיבלו גרין קארד בדרך זו. עם זאת, חשוב להבין כי האפשרות להשתתף בהגרלה וסיכויי הזכייה בה משתנים משנה לשנה, בהתאם לכמות המהגרים באותה שנה מהמדינות המשתתפות בהגרלה לארצות הברית. כלומר, אזרחיה של מדינה ממנה הייתה הגירה ערה ונרחבת באחרונה לארצות הברית יקבלו סיכויי זכייה נמוכים יותר מאשר אזרחי מדינות מהן ההגירה לארה"ב הייתה מצומצמת יותר, כחלק ממדיניות ההגירה של הממשל האמריקאי אשר חותרת ליצירת חברה אמריקאית מגוונת ועשירה יותר מבחינה תרבותית.

לעניינינו – כישראלים אנו זכאים בהחלט להשתתף בהגרלת גרין קארד. סיכויי הזכייה עשויים להשתנות מהגרלה להגרלה, אך כאמור אינספור ישראלים כבר זכו בהגרלה זו, כך שבהחלט מדובר באופציה ריאלית ומתבקשת עבור כל מי שמתעניין ברצינות בהגירה לארצות הברית.

- פרסומת -

ייעוץ וליווי מקצועיים בהגשת הבקשה לגרין קארד לארצות הברית

על מנת לברר בדיוק מהם סיכויינו לזכות בהגרלה ומה כדאי לעשות על מנת להבטיח את הסיכויים הטובים ביותר, מומלץ בחום ליצור קשר עם אנשי מקצוע המתמחים בדיוק בתחום זה, ובישראל ניתן למצוא לא מעט חברות שכאלו. יועצי הגירה מקצועיים, המתמחים כמובן בהגירה לארצות הברית וספציפית בהגשת בקשות לגרין קארד לארצות הברית, הם בדיוק אנשי המקצוע שאתם רוצים שילוו אתכם במסגרת התהליך.

אנשי מקצוע אלו יוכלו להסביר לכם בדיוק כיצד עובד תהליך הגשת הבקשה להגרלת הגרין קארד, מהם סיכויי הזכייה שלנו כישראלים השנה, מה ניתן וצריך לעשות על מנת לשמור על סיכויי הזכייה הגבוהים ביותר שניתן ומהן האפשרויות העומדות בפנינו גם במידה ולא זכינו בהגרלה. כאמור, ישנן מספר דרכים שונות להגר לארצות הברית ואפילו מספר מסלולים שונים לקבלת גרין קארד לארה"ב, אשר חלקם עשויים להיות רלבנטיים גם עבורכם. אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה ואשר האינטרס הראשון שלהם הוא לסייע לכם – לקוחותיהם, להשיג גרין קארד ולזכות בהגרלה, הם הסיכוי הטוב ביותר של כולנו להצליח ולהגר לארה"ב בצורה נוחה, יעילה ומשתלמת ככל הניתן.

לבנות חיים חדשים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – למה גרין קארד?

הנהירה של ישראלים ומהגרים רבים מכל רחבי העולם ספציפית אחר אישור גרין קארד (בין אם באמצעות ההגרלה ובין אם בדרכים אחרות) יותר מאשר אחר כל אישור אחר, נובעת בין היתר מהיתרונות של הגרין קארד עצמו – מדובר כאמור באישור תושבות קבע אשר הופך את מי שזכה בו אוטומאטית לתושב ארה"ב, ושם אותו בעמדה מצוינת לקבל גם אזרחות בעתיד, במידה ואכן יחיה בארה"ב, יעבוד במדינה, יתנהג כאזרח שומר חוק וכו'.

כלומר, עבור כל החולמים על הגירה לארה"ב, גרין קארד הוא ללא ספק מהאפשרויות המתבקשות והאטרקטיביות ביותר. הגרלת הגרין קארד היא המסלול הפתוח בפני כולנו כישראלים להשגת אישור נכסף זה…