הכרטיס שמציל אתכם מהוצאות מיותרות בחו"ל

לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, אחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות, זה ליצור קשר עם חברת ביטוח ולרכוש דרכה ביטוח נסיעות לחו"ל. כך אנחנו מבטחים את עצמנו מפני מקרים של תאונות, פציעות, חבלות, מחלות או כל דבר אחר שייאלץ אותנו לקבל טיפול רפואי. כך נוכל לקבל החזרים מלאים, לפי תנאי הפוליסה, על כל טיפול, בדיקה ובוודאי על דברים מורכבים יותר כמו למשל ניתוחים, אשפוזים, צילומים וכדומה, ולא נצטרך לשלם על כך רק מכיסנו.

צילום: shutterstock

בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל, אנחנו יכולים למצוא שתי אופציות עיקריות. יש את האופציה אותה מציעות לנו מרבית חברות הביטוח, במסגרתו אנחנו רוכשים פוליסה מסוימת על פי הצרכים שלנו, פוליסה רגילה או מורחבת, על פי מסלול מסוים, על פי מה שנראה לנו נכון. אם חס וחלילה קורה משהו, אז אנחנו משלמים על כך וכשנחזור לארץ נפנה לחברת הביטוח בשביל לקבל החזרים, בדיוק כפי שהפוליסה מבטיח לנו.

וקיימת האופציה של פספורט קארד. הרעיון הוא פשוט, אנחנו רוכשים פוליסת ביטוח ומקבלים מהחברה כרטיס אשר בעזרתו אנחנו יכולים לשלם עבור ההוצאות השונות שנדרשות לנו. הכרטיס פועל אך ורק בחו"ל, בזמן שהביטוח שלנו מופעל. הכוונה היא, במקום שנשלם את ההוצאות השונות מהכיס שלנו, נוכל לשלם דרך הכרטיס עצמו.

מדוע משתלם לנו יותר לעבוד עם פספורט ביטוח?

האופציה של פספורט קארד היא הרבה יותר אופטימאלית עבורנו, מאחר וכך אנחנו לא צריכים לחכות שיחזירו לנו את הכסף מהביטוח מעבר למה שנדרש, אלא משלמים בעזרת כרטיס האשראי שמסופק ע"י פספורט קארד ישירות למרפאה או בי"ח.

חשוב לציין עוד נקודה, דרך פספורט ביטוח אנחנו יכולים לרכוש שורה של פוליסות מותאמות עבורנו באופן אישי, כולל מנויים שנתיים עבור מי שטס לעיתים תכופות. הכל מתבצע באופן ידני באמצעות אתר או אפליקציה, וכן אנחנו יכולים ליצור קשר עם אנשי השירות של החברה שעומדים לרשותנו בכל עת ויכולים לעזור לנו, כולל בכל מה שקשור להרחבת הפוליסה ולקבלת מידע ותנאים על המימוש שלה.

- פרסומת -

בדומה לפוליסות ביטוח אחרות, גם במקרה של פספורט, מי שיש לו מחלה מסוימת, אזי שהוא יוכל לרכוש פוליסה בתנאים הרלוונטיים עבורו. אין שום מניעה שהוא יעשה כך.

כיצד מקבלים את כל המידע ובוחרים נכון

בשביל לקבל את כל המידע הרלוונטי על פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל ובפרט פוליסות של פספורט קארד, יש להיכנס לאתר Wobi, לבקש הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולהחליט איזו פוליסה יכולה להתאים לכם.

בWobi תוכלו להשוואת את מחירי פספורט קארד מול חברות הביטוח האחרות ולבצע את הרכישה בקלות ובמהירות.

מעבר לכך, האתר מציע מגוון מאמרים מקצועיים שיכולים לעזור ולספק את כל המידע הרלוונטי בתחום, בין אם זה אודות הפוליסות השונות ובין אם זה אודות תנאים ועלויות.