המטרה: העלמת נימים ברגליים

צילום: באדיבות נרקיסיה בע"ה צולם על ידי יורי קומר

נימים באזור הרגליים הינה תופעה נפוצה ,לעיתים היא מופיעה מסיבה גנטית ולעיתים כתוצאה מגורמים אחרים. כשאלו מופיעים, הם לא ייעלמו מעצמם אלא רק יחמירו – זאת בשל שינויים הורמונליים ופיזיים – שמגיעים בדמות מראה נימים בולט – ולדעת שזה הרגע הנכון לטפל בהם.

מרפאת נרקיסיה גאה להציג בפניך את הטיפול הייחודי והחדשני ביותר עבור העלמת נימים ברגליים ובגוף / נציין כי ההליך מתקיים בהצלחה ללא ניתוח. הטיפול בתופעת הנימים מתקיים בשני שלבים:

הראשון הרגעת הנימים והפחתת מראה הנימים בין 20:50% שלב הראשון – זאת ללא הוצאתם מהגוף או פגיעה בנימים עצמם.

- פרסומת -

השני הסרת הנימים

שיטות שונות להעלמת נימים בגוף קיימות כבר משנות ה-70 של המאה ה-20.

עד כה היה נהוג לטפל באמצעות גלי רדיו והזרקות. בכוחו של הלייזר החדש מבית פוטונה לפתור את הופעת הנימים באזורים הכי בעייתיים, כמו ירכיים, שוקיים, מותניים – בצורה יעילה וללא כתמים. ההשפעה התלת ממדית על כלי הדם בקרן אור מסוג Nd.Yag  היא זו שמאפשרת דיוק תת עורי ללא פשרות. משמעות הדיוק מאפשרת הגנה מלאה על העור מעל הנימים ללא נגיעה פיזית.

חשוב להדגיש כי מספר הטיפולים בין אזור לאזור משתנה. הרגליים מבקשות בין 3-6 טיפולים. כאן מתקבלת תוצאה מהירה יחסית ומראה אחיד – מופחת נימים באחוז של כ 85-99% מתחיל הטיפול ועד לשישה חודשים. להעלמת נימים בולטים בפנים מספיקים בין 2-4 טיפולים.

איך זה עובד? קרני הלייזר מכוונות ו'נורות' ישירות אל תוך הנים ללא פציעה בעור הפנים, כך האנרגיה שלו נספגת בשכבת ההמוגלובין ומומרת לחום מקומי. הפעולה שלעצמה היא זו גורמת לפירוק וסילוק הנימים תוך תקופת זמן קצרה.

ברמה ההנדסית  5 אורכי פולס, קוטרים ברמת דיוק עשירית מילימטר, 200 עוצמות שונים המתבססים על לייזר מסוג Nd.Yag VSP. תופעה שכיחה בזמן ההליך היא כתמים חומים שנוצרים וכמו שהם מופיעים כך הם נעלמים.

איך בוחרים מקום לטפל בנימים?

האינדיקציה הטובה ביותר היא להתבונן בתמונות של לפני ואחרי. לקרוא אודות פסגת הטכנולוגיה פוטונה ואז להתמקד באזור הנימים.

בקליניקה נרקיסיה מטפלים מומחים מוכרים בארץ וברחבי העולם להבטחת תוצאות שנשארות לאורך זמן. בהליך בטוח, ללא פרוצדורה כירורגית וללא פציעת הרקמות הסובבות את הנימים.

צוות הרופאים בקליניקה מקפידים להתמקד בכל שכבות העור, כך ניתן להשיג תוצאות מצוינות, זה מתקיים בצורה טבעית מעצם ההליך, כשהרקמות המתות נשטפות מהגוף בטבעיות ובמקומן צומחים כלי דם בריאים.

הקליניקה מרפאת בהצלחה רבה גם בתופעת הרוזציאה, תוך כדי הרגעה מקומית, טיהור השכבה התת-עורית וסילוק הנימים, שלושת השלבים שמובילים אותך לתוצאות מצוינות במהירות ובבטיחות.

מומחי פוטונהכל מילה מיותרת: זה נרקיסיה – https://narcissia.co.il