הרב שמואל אליהו למסיימי לימוד הרמב"ם היומי "חיזקו ואימצו!"

הרב שמואל אליהו. צילום: לשכת הרב

השבוע יסיימו אלפי לומדים את סבב הלימוד של הרמב"ם היומי, במוסדות החמ"ד, בלימוד העצמאי ובלימוד ברשת. הרב שמואל אליהו בירך את המסיימים ואת המצטרפים החדשים: "איזו זכות. חיזקו ואימצו"

בשבוע הקרוב יסיימו אלפי לומדים את סבב הלימוד של הרמב"ם היומי, המתרחש פעם בשלוש שנים. במהלך הסבב הספיקו הלומדים לעבור על הי"ד החזקה של הרמב"ם, המקיף בתוכו את כל מצוות התורה. מיד לאחר סוף הסבב מתחדש הלימוד מההתחלה, והלומדים יחזרו אל ספרו הראשון של הרמב"ם.

הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית ברך את המסיימים ואת המצטרפים החדשים "אשריכם! איזו זכות. אני מברך אתכם שזכות הרמב"ם תעמוד לכם שאתם מתמידים ללמוד. אני רוצה לברך את כל המצטרפים החדשים ללימוד הזה, זה משהו נפלא".

הרב אליהו הוסיף "תורת ה' תמימה משיבת נפש", כשזוכים להקיף את כל התורה כולה, היא תמימה, היא משיבת נפש. יהי רצון שיתקיים בכם המשך הפסוק 'עדות יהוה נאמנה מחכימת פתי.  פקודי יהוה ישרים משמחי לב מצות יהוה ברה מאירת עינים. יראת יהוה טהורה עומדת לעד משפטי יהוה אמת צדקו יחדו'. חיזקו ואימצו".

- פרסומת -

יגאל גולד מנכ"ל הרמב"ם היומי הודה לרב אליהו על תמיכתו "אנו מודים לרב שתמך ברמב"ם היומי לאורך כל הדרך, בעידוד הלומדים, בהשתתפות בכנסים ועוד. אנו מזמינים את הציבור לנצל את פתיחת הסבב החדש ולהצטרף ללימוד".

במסגרת סיום סבב הלימוד של הרמב"ם היומי מסיימים אלפי לומדים לעבור על ספר הי"ד החזקה הכולל את כל המצוות. בין היתר מסיימים את הסבב כ15,000 תלמידי החמ"ד, כ4,500 מנויות מגזין 'לנשמה', כ5,500 מנויי הרמב"ם היומי, כ5,000 לומדי הרמב"ם ברשת ועוד. הלימוד צפוי להתחיל מחדש מיד לאחר הסיום, ומהווה הזדמנות מיוחדת ללומדים חדשים להצטרף ללימוד בצורה מסודרת.