חדש בירושלים: מתחם לטיפוח ועיצוב שיער ופיאות ראשון מסוגו בישראל נפתח בהשקעה של 2.5 מיליון ₪

מתחם חדשני לטיפוח ועיצוב השיער נפתח בקריית המדע בירושלים, תחת שם היזמית: "חיה ברנפמן תוספות שיער", הנותן מענה כולל בתחום תוספות השיער והפאות. המתחם ברמה בינלאומית וישווק ללקוחות בארץ ובחו"ל. המתחם נפתח בהשקעה של 2.5 מיליון ₪.

יעל וייס 13/01/2019

המתחם משתרע על שטח של כ 250 מ"ר וכולל 3 מחלקות מרכזיות: מחלקת ביוטי- בה נעשה אבחון מדויק של סוג השיער, הגוון הנדרש, אופי המילוי וניתוח מעמיק של צרכי הלקוחה ומחלקת ייצור מתקדמת – הכוללת מכונות תפירה מהמתקדמות בעולם ליצירת התוספות והפאות.

כמו כן, מחלקה חדשה הנותנת מענה ראשון מסוגו בארץ ליצירת פאה מהשיער האישי של הלקוחה. מדובר בשרות אישי ייחודי, הנדרש בד"כ לחולות, הנאלצות להפטר משיערן ורוצות ליצור פאה מהשיער האישי שלהן, כך שלא יורגש שהן חובשות פאה.

- פרסומת -

הקונספט העיצובי של המקום מאפשר שקיפות מרבית, כך למשל הקיר המפריד בין סלון הביוטי אליו נכנסת הלקוחה לאבחון והתאמה לבין מחלקת הייצור עשוי זכוכית שקופה כך שהלקוחה יכולה לראות את העבודה על הכנת התוספת/ הפאה ולהתרשם. (בדומה למטבח פתוח במסעדות).

המחירים ינועו החל מ-350 ₪ ועד 20,000 ₪.

לדברי חיה ברנפמן בעלת "חיה ברנפמן תוספות שיער": "המתחם נועד לתת מענה בתחום הביוטי לאלו המעוניינים בתוספת שיער פרמיום איכותית מכל סוג שהוא ובהתאמה אישית מלאה לאחר אבחון מדוקדק של הצרכים והרצונות של הלקוח/ה. אנו אחראים על התהליך כולו החל מייבוא שיער טבעי פרמיום שלא עבר שום עיבוד או התערבות כימית מאירופה ובחירתו בקפידה רבה ובעין מקצועית, דרך אבחון פרטני של הלקוחה וצרכיה ועד לתפירת השיער, בדיקה מחודשת של התאמה, השלמות במידת הצורך ועיצוב סופי. השקיפות בתהליך היא ערך מרכזי בחברה ועולה בקנה אחד עם העיצוב. המטרה היא לתת ללקוחה חוויה של הצצה לתהליך הייצור, שותפות, אמינות ומעורבות."

לדבריה: "תוספות השיער הפכו לאחרונה לאביזר ביוטי לכל דבר, נשים מבקשות לשנות את מראן באמצעות שינוי בשיער – הארכה, מילוי, עיבוי וכו כתוספת אסתטית וכן כפתרונות לשיער דליל. אנו מספקים תוספות שיער שכל אחת יכולה להרכיב ולהוריד לבד באמצעות קליפסים וכן תוספות שיער מודבקות בדבק ביולוגי איכותי או תפורות בשיטות חדשניות שמחדשים בכל 3-4 חודשים. לצד אלו אנו מייצרים פאות שלמות."

עוד הוסיפה ברנפמן ואמרה: "גם לגברים יש דרישה לתוספות שיער בד"כ מכיוון קצת שונה: גברים שזקנם דליל ורוצים מראה שיער מלא יותר ולאחרונה הולכת וגוברת הדרישה לכיפה משיער עבור גברים חובשי כיפה בחו"ל שעקב האנטישמיות מבקשים כיפה שתשתלב עם שיערם , כך שלא יורגש שהם חובשי כיפה."

מחירי התוספות ינועו בין 350 ש"ח ל 8,000 ש"ח ומחירי הפאות בין 8,500 ש"ח ל 20,000 ש"ח.

"חיה ברנפמן תוספות שיער" הוא עסק משפחתי המעסיק כ 25 עובדות, הוקם ומנוהל על ידי חיה ברנפמן (32) כמנכ"לית ובעלת העסק ושלושת אחיותיה: רבקי קליגר (30) – מנהלת ייצור וכח אדם, מלכי כהן (26) – אחראית שרותי ייעוץ והתאמה, בוכי שטיינברג (23) – מנהלת תחום לקוחות פרטיים. המקום ממוקם בקריית המדע 6 בירושלים ונותן מענה ללקוחה הפרטית, ללקוחות עסקיים (חברות של פאות ותוספות שיער), מעצבי שיער ומספרות בארץ ובחו"ל.