חמישה טיפים לתכנון חתונה מוצלחת

נרגש, הוא כרע ברך והציע. ללא התלבטות אמרת "כן", וכעת אתם מתחילים מסע מרתק של זוגיות אחרת. אך לפני זה, האתגר הבא הוא לצלוח את יום הכלולות שלהם בצורה הטובה ביותר, עם אלבום שיישאר כמזכרת נפלאה ליום המיוחד הזה. אספנו עבורכם חמישה טיפים חשובים לתכנון החתונה המושלמת.

עידן הראל 15/01/2018

אל תדחו לרגע האחרון: התחילו את ההכנות מראש

למרות הפיתוי להשאיר את רוב ההחלטות לרגע האחרון, כאשר מדובר ביום החשוב בחייכם רצוי להתכונן כמה חודשים מראש. בשלב הזה ילוו אתכם רשימות על גבי רשימות. רשימת האורחים המיועדים, רשימת המשימות שיש לסיים, רשימת גני אירועים במרכז שתרצו לבקר בטעימות.

תוכלי להסתייע בפלאי הטכנולוגיה באתרי תכנון חתונה, להשתמש בקבצי אקסל במחשב או להסתפק במחברת ועט. הצלחת החתונה שלך תימדד בכמות הפרטים הקטנים שהצלחת לסגור לפני היום המיועד.

לוקיישן… לוקיישן: בחרו את האולם בהתאם למיקום המוזמנים שלכם

- פרסומת -

תמיד רצית להתחתן בטבע, על המים, או לחילופין באולם חתונות מפואר. החלק החשוב ביותר הוא בחירה נכונה של הלוקיישן שלכם. מרבית האורחים היום לא ייסעו לבקר קרוב רחוק בצד השני של הארץ (אלא אם דאגתם להסעה מסודרת). השיטה הטובה ביותר, אם יש לכם אורחים המגיעים מכל רחבי הארץ היא בחירת גן אירועים במרכז שיהיה קרוב לכולם.

האאוטפיט המושלם ליום הכלולות: צרפי חברה טובה לעזרה בבחירת השמלה

חלק בלתי נפרד מתחושת הביטחון העצמי שלך, לא משנה באיזה משלל גני האירועים במרכז בחרתם, הוא הדרך שבה תראי כאשר תפסעי עם שמלה מרהיבה לכיוון החופה. הרגע הזה יתועד בכל התמונות, בכל קטעי הווידיאו, ואולי אף יתועד מעל עם מצלמת רחף. צרפי לאירוע חברה טובה, היי פתוחה למספר אפשרויות.

כשאת מבקרת בחנויות עם החברה, תראי אם את מתחברת יותר למראה הנסיכה המלכותית או אולי דווקא לשמלה הכפרית הנוחה? שלל קטלוגים באינטרנט יתנו לך רעיונות. אם התקציב מאפשר, תוכלי להיעזר בסטייליסטית ולגלות אילו גזרות מתאימות יותר למבנה גופך.

תכנון התקציב

כעת, כאשר אתם מתחילים לקבל מושג בדבר עלויות המרכיבים השונים בחתונה המושלמת שלכם, כדאי גם לסגור על תקציב מסוים שאותו לא תעברו. נכון, הזיקוקין דינור ייראו נפלא, אבל אולי עדיף להשאיר חלק מהכסף דווקא לירח הדבש שלכם בחו"ל? הגבלת החתונה בתקציב מסוים תסייע לכם לקבוע סדר עדיפויות. חשבו על מה לא הייתם רוצים לוותר, ואילו אטרקציות נראות נפלא על הנייר אך אינן מצדיקות את המחיר.

תכננו את ההגעה לאירוע: רכב משפחתי מעוצב או לימוזינה?

נקנח בטיפ אחרון שרבים שוכחים – כיצד תגיעו לאירוע? כאשר את לובשת שמלת כלה מרהיבה, ואתה הכנסת את עצמך לטוקסידו, תרצו שהרגע הזה יהיה מלווה ב"WOW"! תוכלו לשכור לימוזינה מפוארת, שבה תסעו עם החברים הקרובים, או לחילופין לבחור את אחד הרכבים המשפחתיים המפנקים של החברים או בני המשפחה – ולקשט אותו בצורה מיוחדת.

עם הטיפים האלה, ועוד רבים נוספים, אתם מוכנים למשימת יום הכלולות – שיהיה במזל!