טיולים מאורגנים לשומרי מצוות

אתם רוצים לצאת לטיול מאורגן לאירופה או למזרח הרחוק, אבל דואגים שמא הטיול לא יענה על כל הצרכים שלכם כשומרי דת ומסורת? ובכן, ממש עבורכם תוכננו טיולים מאורגנים שמיועדים במיוחד לשומרי מצוות, וכוללים, אוכל כשר, סעודת שבת, שמירת שבת ותפילות. זאת ועוד, כשאתם יוצאים במסגרת של טיול שומרי מצוות, כל ההווי והתרבות של משתתפי הטיול מתאימים להוויה שלכם.

עטרת זרביב 05/01/2015

הנה כמה דוגמאות לטיולים שכאלה, שמלווים על ידי מדריכים מנוסים ובדרך כלל, שומרי מצוות בעצמם.

טיול ללפלנד לשומרי מסורת

טיול מאורגן ל-7 לילות עם פנסיון מלא ואוכל כשר. בטיול זה, ימי שישי ושבת יוצאים ביום ה-5 וה-6 של הטיול.

- פרסומת -

המסע מתחיל בטיסה מנתב"ג לרובניימי, שהיא הבירה והעיר הגדולה בצפונה של פינלנד. ואל תדאגו, לא תקפאו מקור, כי מיד עם הנחיתה תגיעו למרכז הצטיידות שבו תקבלו את כל הציוד הנדרש (כפפות, חליפת שלג, נעליים ועוד). ביום השני, חוויה עם כלבי האסקי והאייל הצפוני. באזור של יער פראי בווטונקי נמצא מרכז אוטנטי של מקומיים חוטבי עצים וחווה של כלבי האסקי. תוכלו להתנסות בנהיגה במזחלות כלבים, ממש כמו הלאפים שחיים במקום. בחוות איילי הצפון תוכלו להכיר את אורח החיים של בעל חיים זה.

(צילום: באדיבות SHUTTERSTOCK)

ביום השלישי ממתינה לכם חוויה של שייט ב"סמפו", שוברת הקרח, ביקור ב"לומינילה" ארמון הקרח וקפיצות סקי. היום הרביעי מתחיל בנסיעה למזרח לפלנד, לאזור פואיזו שם אפשר לראות תופעה מדהימה של מפלים קפואים בשמורת הטבע. בהמשך, מפגש עם חיות בר נדירות ועוד. ביום החמישי גם התנסות באופנועי שלג וגם דייג באגם קפוא. אם מדובר ביום שישי, תיערך במלון תפילת מעריב וסעודת ליל שבת. וביום השישי – שנופל בשבת – תיערך תפילת שחרית, וסיור רגלי במוזיאון "ארקטיקום". ביום השביעי, יציאה לכפר של סנטה קלאוס וחזרה לתל אביב.

טיול לתאילנד לשומרי מסורת

טיול מאורגן לשומרי מסורת שנמשך 15 ימים ומבטיח ארוחות כשרות למשתתפים. ימי שישי שבת חלים במקרה זה בימים החמישי והשישי ובימים ה-12 וה-13 של הטיול.

ביום הראשון טיסה מתל אביב לבנגקוק והגעה לעיר ביום השני שבו ייערך סיור פנורמי באתרים מרכזיים בעיר. ביום השלישי, בין היתר, ייערך ביקור ב"נונג נוש" שהוא פארק טרופי שבו אפשר לצפות במופע פילים ובמופע פולקלור אופייני למקום. ביום הרביעי ביקור בשוק הצף ובגשר הידוע על נהר קוואי ובנוסף, חוויות מדהימות שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר בעולם. ביום החמישי, לאחר הסיור המתוכנן, חוזרים למלון להכנות לשבת, תפילה וסעודת ליל שבת. ביום השישי, בשבת, לאחר תום התפילה, סיור רגלי באזור של בית המלון ובערב בילוי במופע מדהים.

וכך, כל הימים עמוסים בהרפתקאות, סיורים וביקורים במקומות מופלאים, וביום ה-12, שהוא יום שישי – יום חופשי באי פוקט, וכרגיל, תפילה וסעודת ליל שבת, וביום ה-13 – בשבת, תפילה ולאחריה יציאה לסיור רגלי באזור.

טיול משפחות מאורגן לצפון איטליה לשומרי מסורת

טיול ל-6 לילות שמבטיח אוכל כשר והווי דתי. בטיול שאנחנו מתארים היום השלישי והרביעי נופלים על יום שישי ושבת.

ביום הראשון יציאה מתל אביב לוורונה בצפון איטליה. סיור באתרים התיירותיים בעיר, וסיום במלון בויצ'נזה. היום השני מוקדש כולו לוונציה, כולל סיור על פני המים, ביקור בכיכר סן מרקו ועוד. גם כאן, ביום השלישי לטיול, שנופל על יום שישי, בשעות היום סיור בפארק עולם הקולנו ופארק המים, ולקראת אחר הצהריים, הכנות לשבת ולסעודת שבת. ביום שבת, טיול רגלי לאחר התפילה. בשאר הימים, תוכלו ליהנות מהרי הדולומיטים, מפארק השעשועים גארדה לנד, מאגם גארדה וממפלי וורונה.

כשאתם מצטרפים לטיולים מאורגנים לשומרי מצוות שמציעות חברות נסיעות מבוססות ובעלות מוניטין, אתם יכולים גם לסמוך על כך שהאוטובוסים יהיו ממוזגים, שבתי המלון יהיו בדרגה תיירותית טובה, ובכלל שתוכלו ליהנות בלב שקט מטיול מהנה ומעניין, בחברת אנשים כמוכם.

*"מוגש באמצעות חברת אופקים טורס המציעה שירותי טיולים מאורגנים למגוון אוכלוסיות, כולל שומרי מסורת ומצוות, קבוצות סגורות, משפחות ועוד."