דגים וקקאו ברמת החייל

קקאו רמת החייל.מבט מבחוץ. (צילום: עמי שרון)

כתבנו ביקר במסעדת קקאו החלבית הכשרה למהדרין ברמת החייל. נהנה ממגוון דגים בטעמים עשירים מעיצוב נקי ומשירות לקוחות מצוין. בקינוחים יש מקום לשיפור.

עמי שרון 31/10/2014

מסעדת קקאו ברמת החייל הינה חלק מרשת בתי הקפה "קקאו" שהתפתחה מאוד בשנים האחרונות. הבעלים של הסניף ברמת החייל הפועל בזכיינות הינם שי ועוזי מחברת ש.ע. ארנה הפעילים מזה שנים בתחום המסעדנות. הם גם אלו שהחליטו להפוך את המקום לכשר ואף ערכו היערכות מיוחדת לשנת השמיטה במקום וזהו אחד המקומות הבודדים באיזור רמת החייל שהינו כשר. זאת בכוונה למשוך את הקהל הדתי למקום.

העיצוב במקום נקי אלגנטי ומושך והמיתוג של המסעדה מגיע גם לצלחת עליה מתנוסס לוגו המקום. אנחנו ישבנו בחוץ ומאוד אהבנו את הקונספט העיצובי! חשוב לציין כי בכוונת הבעלים לספק אפשרות לישיבה בחוץ גם במהלך החורף ע"י הקמת מתחם מקורה.לחובבי הישיבה באוויר הצח מומלץ לבדוק שזה אכן בוצע לפני הגעה בחורף.

סלמון צלוי עם קונפי שום ועגבניות (צילום: עמי שרון)
- פרסומת -

המקום מציע תפריט עשיר ומגוון הכולל פסטות, סלטים, דגים, ארוחות קלות וכן קפה ואלכוהול.מבחינת מנות הפתיחה אנו ממליצים על החציל הבלאדי השרוף, מנה גדולה עם טחינה לבנה גרגירי חומוס וטוסטונטים. עוד מנה טעימה במיוחד הינה ה"הומפרייז פטריות", קוביות תפו"א עם פטריות שום בצל ירוק צילי וחמאה, פשוט מנה נהדרת. שאר מנות הפתיחה סבירות אך סתמיות יחסית. יש לציין כי בכל המנות ניכר השימוש בחומרי גלם איכותיים. מומלצים במיוחד הדגים עם דגש על פילה אמנון בגריל המלווה בעשבי תיבול ודג סלמון צלוי עם קונפי שום ועגבניות. מבחינת הקינוחים יש מקום לשיפור, חלק מהמנות בתפריט לא היו זמינות דבר שצפוי להשתנות עם השקת תפריט חדש בשלישי הקרוב.

כתובת: ראול ולנברג 32.

טלפון: 03-5229038

שעות הפעילות א – ה 08:00 – 24:00 ו 08:00 – עד שעה לפני כניסת שבת ש החל משעה אחרי יציאת שבת – 24:00

ארוחות עסקיות א – ה 11:30 – 17:00 ארוחות בוקר בכל שעות הפתיחה.

כשרות: מהדרין בהשגחת רבנות תל אביב.בד"ץ בית יוסף.

חנייה שעתיים חינם.

אזור עישון במקום.

שירותים: יש מקום לשיפור בניקיון.

נגישות לנכים: יש

שירות לקוחות: נהדר.

לשפר: את מגוון הקינוחים וזמינותם.

לשמר: הדגים, מנת ה"הומפרייז פטריות" השירות והעיצוב.

בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי דגים ומסעדות חלביות.