כיצד קובעת חברת הובלות את המחיר של ההובלה?

המחיר של הובלה נקבע על פי פרמטרים רבים ואנו נפרט לכם אותם במאמר זה. עוד נציין כי לא כדאי לארוז לבד את הרכוש שלכם וזאת עקב הבלגן האטומי שכרוך באריזה עצמאית. לצד כל אלו יש לציין גם כי כאשר אתם עוזבים את הבית שלכם אתם חייבים להכין את הילדים לכך ולבסוף נציין כי הובלה עצמאית היא לא אופציה חכמה.

מחיר ההובלה משתנה בין פינוי דירה מוזנחת ובין פינוי דירה חדשה. לצד זאת יש לציין כי המחיר של ההובלה משתנה לפי הרכוש שאתם מובילים, לפי הקומה שבה הדירה שלכם נמצאת ולפי המרחק שבו הדירה שלכם נמצאת מהדירה החדשה. כל אלו משפיעים על המחיר של ההובלה וכדאי לתת דעתנו על נושאים אלו אם אנו רוצים לבצע הובלה זולה ולא יקרה.

האם כדאי לי לארוז לבד את הציוד שאני מוביל?

אין ספק כי הדבר הכי מעצבן בהובלת דירה זה האריזה לפני ההובלה. האריזה היא דבר מטריף ואף אחד לא אוהב לעשות זאת. לא רק זאת אלא שהאריזה לוקחת זמן רב ולכן מכיוון שזמן שווה כסף האריזה שווה הרבה כסף. אם כן עליכם לדעת כי אתם יכולים להזמין את חברת ההובלה לבצע את האריזה של הציוד וכך להבטיח כי האריזה שלכם לא תבזבז לכם זמן. לא צריך לפנות אל קונה ירושות ולמעשה רוב חברות ההובלה ישמחו לבצע את האריזה בשבילכם ויש לציין כי עלות האריזה היא ממש לא בשמיים ולא צריכה להטריד אתכם יתר על המידה.

עוברים דירה? אל תשכחו להכין את הילדים

- פרסומת -

במענה לשאלה איך אני יכול לעזור לכם אנו רוצים לציין כי פעמים רבות לילדים מעבר הדירה קשה בטח אם אנו מדברים על ילדים קטנים. עליכם להבין כי ילדים קטנים נכנסים ללחץ עקב מעבר הדירה ועל ההורים של הילדים להכין את הילדים למעבר. אנו צריכים לספר לילדים מבעוד מועד כי המעבר הולך לקרות, אנו צריכים להראות להם את הבית החדש עוד לפני המעבר הסופי. אנו צריכים לארוז יחד אתם את הציוד שלהם ואת החפצים שלהם ולבצע עוד פעולות רבות בכדי להכין את הילדים למעבר הדירה. ככל שנכין את הילדים יותר טוב כך הם יעברו את התהליך בצורה יותר טובה וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת.

מדוע לא כדאי לבצע הובלה לבד?

בין אם אתם מבצעים פינוי תכולת דירה לתרומה ובין אם פינוי דירה עקב מעבר דירה אנו חייבים להפציר בכם לא לבצע את המעבר לבד. עליכם להבין כי מעבר דירה שמנסים לבצע לבד הוא מעבר דירה מתיש וקשה במיוחד. לכל אדם יש רכוש רב ולכן מעבר עצמאי הוא אחד הדברים הכי פחות נעימים שיש ועל כך אנו חייבים לתת את הדעת. שימו לב המחיר של חברות הובלות מקצועיות הוא לא בשמיים והוא בטוח שווה את ההשקעה ועדיף על פני הובלה עצמאית. לכן זכרו כי הובלה לא עושים לבד אלא עם חברה מקצועית וטובה אשר תבצע בשבילנו את ההובלה על הצד הטוב ביותר שיש.

הערה 1

  1. אם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על  פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי תכולת דירה ואספנות" וקבלו מאמר של יוסף האוסף שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי. 

Comments are closed.