לימודי הנדסאי עיצוב פנים ואדריכלות

מה לומדים במסגרת תוכנית הלימודים לתואר הנדסאי עיצוב פנים ואדריכלות? למי מתאים ללמוד הנדסאי עיצוב פנים ואדריכלות? מהם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי עיצוב פנים ומדוע כדאי גם לכם ללמוד את התחום רק בהנדסאים תל אביב? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

תוכן שיווקי

צעירים רבים מחפשים מסלול לימודים יוקרתי המעניק להם דיפלומה מוכרת ומוערכת של הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. אמנם, אפשר ללמוד תואר ראשון באדריכלות במוסדות שונים להשכלה גבוהה, אך זהו מסלול לימודים ארוך ומפרך שאינו מתאים לכולם. כמו כן, רבים מעוניינים לעבוד כמעצבי פנים, לכן כדאי לדעת כי אין צורך לבחור בין לימודי אדריכלות לבין לימודי עיצוב פנים מאחר ואפשר לבחור מסלול משולב בסופו מקבלים תואר הנדסאי מטעם בית הספר להנדסאים וממה"ט.

למי מתאים לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים?

מסלול הלימודים לתואר הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים מתאים לכל אדם המעוניין לתכנן מבנים וקונסטרוקציות וכל מי שאוהב את תחום עיצוב הפנים. חשוב לציין כי יש דמיון בין שני התחומים, אך יש גם הבדלים משמעותיים בין אדריכל למעצב פנים. האדריכל רשאי ומוסמך לתכנן מבנים ותשתיות, כאשר הנדסאי אדריכלות מוסמך לתכנן ולחתום על תוכניות של מבנים עד לגובה 4 קומות. מעצב פנים אינו רשאי מבחינת החוק ותקנות התכנון והבנייה לבצע שינויים במבנה או לתכנן מבנים, הוא רשאי לתכנן את עיצוב הפנים בתוך המבנה, לארגן את החללים הפנימיים בהתאם לדרישות הלקוח ותוכנית העיצוב, לעצב את החלל עם פריטי ריהוט, מוצרי טקסטיל, אריחי חיפוי, פריטי אמנות ונוי, תאורה ייחודית ועוד.

מה לומדים במסגרת לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים?

- פרסומת -

תוכנית לימודי הנדסאי עיצוב פנים ואדריכלות מבוססת על נושאים רבים ומגוונים מעולמות האדריכלות והעיצוב. בין היתר במהלך הלימודים רוכשים ידע תיאורטי וניסיון מעשי בנושאים כמו תכנון אדריכלי, שרטוט אדריכלי, תורת הבנייה, חומרי בנייה, חישוב סטטי, הנדסת אנוש, תולדות העיצוב, עקרונות התכנון, עקרונות עיצוב הפנים וארגון חללים, בניה ירוקה, תחיקת הבנייה בישראל, עיצוב רהיטים, אדריכלות פנים, טרנדים בעיצוב פנים ועוד. במסגרת תוכנית הלימודים יש להשתתף גם במקצועות ריאליים וטכניים כמו מתמטיקה, פיסיקה, אנגלית טכנית, יישומי מחשב, שרטוט ממוחשב וכדומה.

למה כדאי ללמוד את התחום בהנדסאים תל אביב?

בית הספר להנדסאים – הנדסאים תל אביב, הוקם לפני למעלה מ-20 שנה ונחשב לאחד ממוסדות הלימוד המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל. בית הספר להנדסאים ממוקם בצפון תל אביב, במרחק קצר מתחנת הרכבת, הקמפוס מציע אווירה נעימה וטבעית, הסטודנטים זוכים לכיתות לימוד ולמעבדות מחקר ותרגול מאובזרות ומתקדמות טכנולוגית, לסגל מרצים המונה אנשי מקצוע מובילים בתחומם, ליחס אישי ולשכר לימוד אטרקטיבי.

כדאי גם לכם ללמוד הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בהנדסאים תל אביב בגלל המיקום המנצח, חוויית הלימודים, תכני הלימוד המתואמים לדרישות השוק, המרצים המעולים והדיפלומה המוערכת בענף.