לעצב את הבית, לשדרג מטבח או להחליף אינסטלציה? חפשו כאן

גיוון וחידוש מראה המטבח. כיצד תבחרו את בעל המקצוע שיוכל גם לעצב את המטבח וגם להחליף את תשתית האינסטלציה כל הקשור בו? מי שאוהב חדשות בתחום העיצוב מטבחים ועניין השיפוץ בבית באזור המטבח, זה מאמר שכדאי לקרוא

מטבח חדש
מטבח חדש. צילום: יחצ

חדשות טובות בתחום, לעיתים מתחשק לנו לרענן את עיצוב המטבח וכן להחליף את האינסטלציה במטבח וזאת בכדי ליהנות ממודל מטבח מודרני חדש ומתחושת ניקיון ובאווירה נעימה. תמיד אפשר כמובן להחליף ידיות לארונות ואביזרי נוי, וניתן כמובן גם למצוא פריטי קישוט שיעטרו את המטבח הישן ויתרמו לתחושת החידוש שבו.

ואולם לפני שנדבר על שיפוצים במטבח, אנחנו מציעים לחשוב קודם כל על חידוש עיצובי, חידוש המראה של קירות המטבח – לפעמים חידוש צבע מספק את תחושת החדשנות הרצויה, צבע טרי ונקי על קירות מטבח ישן עשוי להעניק את היופי והחדשנות שאנו זקוקים להם, ולעיתים יהיה צורך בשיפוץ מקיף שיכלול את כל תשתית האינסטלציה הבעייתית.

דהיינו – גם טיפול ותיקון של כל האינסטלציה הדורשת תיקון או חידוש וגם עבודה רחבה, מגוונת הכוללת את כל סוגי הקשור למטבח: חשמל, נגרות, צנרת, פרזול, צבע ועוד. במקרה כזה הלקוח יכול להיות רגוע – שכל העבודה מתבצעת בתיאום, בעל מקצוע אחד שלקח אחריות על כל העבודה ולוחות הזמנים מופעלים מולו בלבד.

חשוב לשים לב, שלפעמים מתעסקים בעבודות של שדרוג או של שיפוץ מטבח – ועוסקים בשיתוף עם אינסטלטור בתל אביב מקצועי ובעלי מקצוע רבים נוספים. אמנם היתרון הוא בכך שכל בעל מקצוע מוסמך ובעל ידע יותר בתחומו, אך לעתים רב הנזק מהתועלת, שכן רק התיאום של בעלי המקצוע בינם לבין עצמם, טעויות שעלולות להתרחש ובהאשמות הדדיות שאיש לא מוכן לטרוח לקחת אחריות, בלבול או שגיאה – במזיד או בשוגג – בין בעלי המקצוע הרבים והמגוונים.

- פרסומת -

לכן, בשנים האחרונות נוסד המושג של שיפוץ מטבח כולל אינסטלציה וכל הקשור בו. בעל מקצוע זה אמון על מלאכת המטבח והאינסטלציה ועוד. הוא אחראי על העסקת עובדים מנוסים ומגוונים מכל קשת התחומים שקשורים לעבודה הכוללת של החלפת או שיפוץ המטבח והצנרת, הוא בעל קשרים עם אינסטלטורים, חשמלאים, מעצבי פנים, מגוון חנויות לממכר חומרי גלם, ובכך למעשה חוסך זמן וטרדות של חיפוש בעלי מקצוע שונים.

בנוסף לכך, אם כללתם בשיפוץ הבית את עיצוב סגנון המטבח מחדש – אז לפני שאתם בוחרים את החברה  המתאימה על מנת לבצע את עבודת הנגרות והאינסטלציה למטבח שרציתם, מוטב שתסכמו ותבדקו את מיומנותו בעיצוב מטבחים מכיוון שעבודה זו חשובה להיעשות על ידי אדם מיומן ובעל ניסיון עתיר שנים. ולכן רק בעל מקצוע מיומן ומומלץ שעובד עם צוות מקצועי ועשיר בניסיון, ומשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ידע להפוך חלום עיצובי למציאות.

מחפשים בעל מקצוע מיומן ומומלץ שישפץ את המטבח, האינסטלציה והחשמל ויהפוך את המטבח למטבח מעוצב הכי יפה שלכם? אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ואנחנו נשלח אליכם את בעל המקצוע המוסמך והמיומן עם ניסיון עשיר, וכן עם חוות דעת והמלצות רבות, מלקוחות מרוצים על מנת שתדעו שבחרתם נכון.