מגילת אסתר | מוא"ז שומרון הדפיסה 11,000 מגילות עם איוריה של אסתר הורגן ז"ל

אסתר הורגן
אסתר הורגן. צילום: באדיבות המשפחה

מועצה אזורית שומרון הפיצה בכ 11,000 עותקים לתושבים ולשרי ממשלה, מגילת אסתר שאויירה ע"י אסתר הורגן תושבת טל מנשה שנרצחה באכזריות ביער ריחן סמוך לביתה לפני כחודשיים. במגילה נכתבה ברכה גם על ידי נשיא המדינה.

מגילת אסתר
מגילת אסתר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן העניק את אחת המגילות לבנימין הורגן שהתרגש ואמר: "אני מתרגש מאוד, לקבל את הגרסה הזו שקצת נשכחה מלב אבל עכשיו בזכותך ובזכות המועצה הדפיסו אותה ואנחנו רואים קצת מהאור של אסתר, כל תושבי המועצה יוכלו להנות ממנה במעגלים רחבים יותר על ידי החוברת הקטנה גדולה הזו. כולנו נקרא במגילת אסתר מחר וביום שישי וחלק גדול מאנשי המועצה בזמן קריאת מגילת אסתר יהיה להם בראש גם את אסתר שלנו. הי"ד. ואני מקווה שזכרה יתן הרבה מאוד אור ואהבה לתושבים לכל עם ישראל ולעולם כולו ויש למועצה חלק גדול בדבר הזה אני מודה לך מאוד.

דגן אמר לו: "כולנו התרגשנו מדמותה של אסתר, תוך כדי השבעה המשפחה הסבה את תשומת לבנו שאסתר איירה לפני 20 שנה בדיוק כשעברו לגור בטל מנשה את המגילה, כי הייתה אמנית, הוצאנו אותה לאור מחדש, באדיבות המשפחה ואברהם כהן מארז הוצאה לאור".

אסתר הורגן הי"ד נרצחה לפני כחודשיים בפיגוע אכזרי ביער ריחן שבצפון השומרון, בזמן שהייתה בריצה ספורטיבית באיזור. אסתר הייתה מטפלת ואמנית, ובין השאר איירה מגילת אסתר שהופצה לתושבי המועצה.

ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן מעניק לבנימין הורגן עותק ממגילת אסתר שאויירה ע"י אשתו שנרצחה בפיגוע. "מרגש ומחמם את הלב". צילום: רועי חדי