מה הם היתרונות בבניית אתרי וורדפרס?

תמונה: canva

אם הגעתם לפה אנו מאמינים ששמעתם לא פעם אחת את הביטוי "וורדפרס", כיום למעלה מ – 50% מן אתרי האינטרנט שנמצאים ברשת מבוססים על גבי וורדפרס, חברות גדולות כמו איביי וסוני מבססות גם הן את האתר שלהן על גבי אותה מערכת.

למעשה, מדובר במערכת קוד פתוח אשר נותנת ללקוח את האפשרות לבצע עריכות בקלות וביעילות לאחר בניית האתר וללא ליווי של איש מקצוע. אנשי המקצוע של SeoLinks התיישבו כדי לספר לנו מעט על היתרונות במערכת.

מריחים את הריח של העצמאות?

עד לפני מספר שנים כאשר הייתם רוצים לבנות אתר הייתם צריכים לבחור את ספק השירות שלכם בצורה טובה מאוד מאחר והייתם "מתחתנים איתו".

כל העריכות באתר, שינוים קטנים של מלל, העלאת מוצרים והחלפת תמונות היו צריכים להתבצע דרכו, לעיתים אלו היו בתשלום חודשי מבוקר מראש הנותן לכם מעטפת שלמה ובמקרים מסוימים פר עבודה.

- פרסומת -

כל אלו היו מגבילים אתכם לחברת בניית אתרים אחרת (שיכול להיות שבמבחן התוצאה היא לא הקאפ אוף טי שלכם) ולשלם להם לאורך זמן.

דרך וורדפרס תוכלו לבצע את כל העריכות בצורה עצמאית, ללא הצורך להתחתן עם החברה איתם בחרתם להתקשר.

מתקשים באנגלית? וורדפרס מותאמת בצורה מושלמת לעברית

חלקנו מתקשים מעט עם אנגלית, חשוב לציין שכל המערכת מותאמת בצורה מושלמת לעברית יחד עם תמיכה מלאה ועדכונים שמגיעים בזמן זהה לעדכונים העולמיים.

בשום עדכון פיצ'ר או אבטחה השפה העברית מקבלת יחס שונה, אלא יחס זהה – כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהמערכת שלכם מתעדכנת תמיד.

מותאם לקידום אתרים

בניית אתרי וורדפרס נחשבת לבנייה מותאמת לקידום אתרים אורגני, המערכת בנויה בצורה כזו שהיא ידידותית מאוד לSEO ועוזרת לכם לקדם את האתר בצורה נכונה.

כמו כן, ניתן למצוא עשרות פלאגינים ופיצ'רים שונים אשר נותנים לנו מעין "פידבק" על התוכן ועל התאמתו לSEO ומציעים דרכים לתקנן (Yoast SEO) לדוגמא.

מקדמי אתרים מובילים בעולם רואים במערכת זו את המערכת הטובה ביותר לצורך קידום האתר בצורה נכונה ובריאה.

קלה להתקנה

ההתקנה של וורדפרס היא מהירה מאוד, למעשה ישנם חברות אחסון רבות אשר נותנות את האפשרות להתקין את המערכת דרך פאנל הניהול של האחסון וללא שום ידע קודם. כמו כן, הוא קל מאוד להבנה ותפעול מה שמהווה יתרון עצום ללקוחות לא טכניים במיוחד…

בניית אתרי וורדפרס – SeoLinks

כאשר אנחנו מדברים על בניית אתרי וורדפרס אנו מדברים על עולם שלם, התאמת האתר בצורה נכונה למובייל ולדסקטופ, אתר רספונסיבי, זמני שהייה, חווית משתמש ועיצוב עוצר נשימה הם רק דברים שעולים לנו על קצה הלשון.

על מנת לחבר בין כל אלו ולהפוך אותם לשלמות אתם תצטרכו בעלי מקצוע בעלי ניסיון בתחום. אנו מזמינים אתכם לחייג SeoLinks עוד היום ולקבל הצעת מחיר לאתר וורדפרס איכותי וממיר!

למה אתם מחכים?