מה המשמעות של פנימית בבית?

קנאביס רפואי - מה חשוב לדעת?

עולם הרפואה היום הוא עולם שונה לחלוטין מזה שהכרנו בעבר. השינוי הדרמטי ביותר ככל הנראה זו העובדה כי היום, בניגוד לעבר, אנחנו מסתכלים בצורה הוליסטית על המטופל.

מה זאת אומרת? זאת אומרת שאם בעבר האופן בו היינו מסתכלים על טיפול בכל מטופל הייתה דרך טיפול בבעיה עצמה, כלומר, אם יש למל כאב בברך היינו מתייחסים לברך ואם יש כאב גב היינו מטפלים בגב. אבל היום אנחנו יודעים שהגוף שלנו הוא חלק ממערכת שלמה שכולה צריכה להיות מאוזנת כדי שתעבוד היטב. בין היתר, האפשרות לטפל בבית בכל מטופל, בשלל מקרים, מאפשר לנו לתת לו לא רק את המענה הפיזי, לא רק לטפל בגורם שמביא לו סבל, אלא זו גם הדרך שלנו לאפשר לו לעבור תהליך של החלמה כאשר הוא נמצא בסביבה שמקנה לו שקט וביטחון, מה שכמובן מאפשר תהליך החלמה קל יותר ונעים יותר בסופו של דבר.

אז איך זה עובד

פנימית בבית, זה השם המקצועי שאנחנו נתנו, אולי אפילו השם המקוצר, לתהליך בו במקום שהמטופל יתאשפז בבית חולים, אנחנו מאפשרים לו לעבור את תהליך האישפוז בבית תוך שהוא מקבל מעטפת תומכת של צוות רפואי, למידע נוסף >

איך אפשר בכלל לאפשר דבר כזה? בזכות כמה סיבות:

  1. הרבה ממי שמאושפזים במחלקה פנימית בבית חולים לא צריכים מענה דחוף מסביב לשעון: ניתן דוגמא קלאסית, על בחור צעיר שעובר תאונת דרכים. יכול להיות שהוא מרותק למיטה לתקופה של חצי שנה, לא מדובר על אירוע נעים כמובן, אבל למעשה, מהרגע שהמצב הרפואי שלו התייצב, אנחנו מדברים על תהליך שיקום שכולל בין היתר שעות ארוכות של שכיבה במיטה. אין סיבה שהזמן הזה יעבור כשהו נמצא בבית חולים. שם לא תהיה לו פרטיות והוא עלול לא להרגיש בנוח. בבית הכל הרבה יותר נעים וקל. הדבר נכון גם במחלות שונות, אבל הרעיון הוא לאפשר אישפוז ארוך טווח למי שלא צריכים מענה רפואי דחוף מסביב לשעון, מה שמגדיר אחוז מאוד גבוה של חולים במחלות ארוכות טווח.
  2. היום בזכות צוותים מצויינים וציוד מתקדם, אפשר לעשות את זה בבית: כאמור, מלבד ציוד רפואה דחוף, בעזרת ציוד פשוט יותר אותו ניתן למצוא להשכרה לפרק זמן מסוים, יש מי שאפילו יכולים לרכוש את המכשירים הללו, אפשר לתת למטופל את המענה הרפואי המלא בבית. זה יכול להיות קרוב משפחה שהוכשר לצורך כך או עובד זר שמגיע לפרק זמן קצוב. כמובן שהאפשרות הזו תלויה בביקורת שוטפת של רופא מלווה ואחיות שתפקידם הוא לבצע את המעקב הרפואי הדרוש אחרי המטופל.

הדרך לריפוי מלא עוברת דרך הנפש

- פרסומת -

נפש בריאה בגוף בריא זו לא סתם קלישאה של העידן החדש. מדובר על הדרך שלנו לאפשר ריפוי מלא, החלמה מלאה, למי שמוצא את עצמו בתקופה לא קלה. להיות חולה זה לא נעים, הרבה פעמים כדי להחלים אנחנו רוצים לגייס את הגוף כולו לתהליך הריפוי כמו גם את המוטיבציה של המטופל. לא צריכים להיות מדענים גדולים כדי להבין כי בבית, בסביבה תומכת, עם קרובים מוכרים ואהובים, היכולת של המטופל לגייס את משאבי הנפש שלו לצורך ההחלמה, גדלה באופן דרמטי.

אנחנו כאן כדי ללוות אתכם

למרות שמדובר על אופציה נהדרת, אנחנו יכולים להבין את הרתיעה של מי שלא עסקו ברפואה עד עכשיו והיום צריכים ללמוד הכל מההתחלה ביום אחד. לכן אנחנו כאן, עם מעטפת תומכת וצוות רפואה מעולה שילוו אתכם לאורך התהליך.