מה חשוב לשים לב שבוחרים תלבושת לחינה?

טקס חינה

טקס החינה הוא טקס מאוד מרשים ומשמח של החתן ושל הכלה. כדי לחגוג כמו שצריך את טקס החינה צריך להוסיף את התלבושות המסורתיות של הטקס. טקס החינה הפך להיות טרנד לוהט והפכו את זה לחגיגה אחת גדולה – מיני חתונה. החתן והכלה אינם מסתפקים כבר בתלבושות פשוטות לאורחים. במהלך האירוע נהוג שהחתן והכלה מחליפים מספר רב של תלבושות , לרוב התלבושות יהיו בשילוב של בדים מיוחדים בצבעים מגוונים וסגנוניים. תלבושת נוספת נהוג להחליף לפני טקס החינה כדי לעלות על הכרכרה או האפריון. יש מגוון עצום של סגנונות ולכן הכנו לכם רשימת טיפים שאולי יכולו לעזור לכם לפני שאתם בוחרים את התלבושות לחינה שלכם:

טיפים לבחירת תלבושות לחינה

בראש ובראשונה נוחות , צריך להקפיד שהתלבושות לחינה יהיו נוחים לחתן וגם לכלה , בשביל שהם יוכלו להנות מהאירוע שלהם, יוכלו לחגוג ולרקוד עד אור הבוקר. לכן מאוד חשוב לבדוק את הנוחות של הבגד כדי שהאירוע לא יהרס לבני הזוג והם לא יהנו מהאירוע שלהם. 

לאחר מכן חשוב מאוד המסורת , כל זוג יבחר את התלבושות לפי העדה שלהם. שמלות וגלימות לחינה מגיעים במגוון וריציות , לכן מאוד חשוב לשים לב לדגם שבו אתם בוחרים האם הוא מתאים לסוג העדה שלכם או שפחות מתאים. התלבושות המסורתיות זה מה שעושה את הטקס של החינה. ככל שתבחרו דגם שמתאים לעדה שלכם ככה האירוע יהיה לפי המסורת המשפחתית שלכם. 

בנוסף לתלבושות המסורתיות והנוחות גם צריך לשים דגש על העיצוב , יש לבחור את התלבושות שלכם לפי העיצוב של האירוע ולפי המשמעות של טקס החינה. העיצוב של האולם , הצבעוניות של התלבושות , הסמליות של הטקס עצמו והייחודיות שלו הם אלה שיוצרים את האווירה של האירוע. 

- פרסומת -

בנוסף לכל, צריך למצוא ספק של תפאורה לחינה ותלבושות מסורתיים איכותיים כדי שבזמן האירוע לא יקרה משהו לבד עם כל הריקודים והחגיגות. יש מגוון רחב של ספקים לתלבושות החינה , צריך למצוא את האחד שהתחברתם אליו וראיתם את העבודות שלו. לוודא שהבדים שלו איכותיים וטובים וכמובן גם לקבל המלצות מאחרים.