מנכ"לית חדשה ל"אלומה" – תמי חלמיש אייזנמן

תמי חלמיש אייזנמן
תמי חלמיש אייזנמן צילום: שמאי אייזנמן

תמי חלמיש אייזנמן נבחרה לעמוד בראש 'אלומה' והיא תחליף בתפקיד את יפעת סלע לאחר 16 שנים בהם עמדה בראש הארגון. חלמיש־אייזנמן: "ארגון אלומה לאור הניסיון שצבר בטיפוח וקידום צעירים ישים דגש על הובלת תוכנית לאומית לסיוע לדור הצעיר על רקע הקורונה ובמסגרת התוכניות הלאומיות ליציאה מהמשבר".

בימים אלה נבחרה תמי חלמיש אייזנמן לשמש מנכ"לית אלומה, בעברה היתה מנהלת המרכז לידע ולמחקר בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים. כמו כן ניהלה את מערך התוכניות בקרן טראמפ, לקידום מצוינות בלימודי המתמטיקה והמדעים. חלמיש אייזנמן תחליף כאמור את יפעת סלע שעמדה בראש אלומה ב-16 השנים האחרונות והובילה את הארגון להישגים ולהשפעה ציבורית חברתית גבוהה.

לקראת כניסתה לתפקיד אמרה חלמיש אייזנמן "אנו נמצאים היום בשלהי חודשי הקורונה ותשומת הלב הציבורית צריכה להיות מופנית לצעירים אשר נפגעו באופן הקשה ביותר הן בתחום התעסוקה, הן בתחום ההשכלה והן בתחום השייכות לקהילה. הצעירים של היום הם הפריון והחוסן שלנו כחברה מחר. חייבים להכריז על תכנית לאומית לשיקום מצבם של הצעירים".

עוד הוסיפה כי "אלומה, עם ניסיונה הרב, בעשיה ובתמיכה בצמתי ההחלטה והגדילה המשמעותיים לצעירים – בסוף שנות הלימוד, לקראת רכישת השכלה ומקצוע ובהשתלבות בשוק העבודה תשאף להוביל ולהיות שותפה לממשלה בבניה ובישום של תכנית לאומית כזו, לשיפור איכות חיי הצעירים בישראל למען טיוב החוסן והפריון הלאומי."