מתכון לשעועית ירוקה מוקפצת ברוטב צ'אטני שזיף ועגבניות שרי

(צילום: יחסי ציבור)

בקיץ כולנו נהנים מפירות קיץ מתוקים וטעימים כמו שזיפים. מעתה ניתן להנות מהם גם בארוחות הקיץ עם הרטבים מהסדרה האוריינטלית של נפטון. אז כשמתחשק לכם תוספת בריאה, קלה להכנה ומזינה, לפניכם מתכון שמכינים ב-10 דקות ורק ממתינים למחמאות.

נפטון מוצרי מזון 15/07/2015

שעועית ירוקה מוקפצת ברוטב צ'אטני שזיף ועגבניות שרי

מצרכים ל 4 מנות:

400 גר' שעועית ירוקה טרייה, חלוטה או 1/2 שקית שעועית קפואה מופשרת

6 עגבניות שרי חתוכות כל אחת ל 1/2

- פרסומת -

6 כפות רוטב צ'אטני שזיף נפטון

2 כפיות שמן שומשום

3 כפות שמן קנולה/חמניות

פלפל שחור גרוס

מלח

להגשה:

שומשום

אופן ההכנה:

  • מלהיטים ווק או מחבת רחבה בשמן קנולה/חמניות, מוסיפים את עגבניות השרי ומקפיצים קלות.
  • מוסיפים את השום והשעועית ומקפיצים 2 דקות.
  • מתבלים במלח ופלפל ומוסיפים את רוטב הצ'אטני שזיף ושמן השומשום ומקפיצים הכל יחד ל-2-3 דקות נוספות.
  • מעבירים לצלחת הגשה, מפזרים מעל שומשום ומגישים

הרטבים מסדרת הרטבים המצליחה "הסדרה האוריינטלית", מגיעים בבקבוקים חדשניים נוחים לשימוש, המכילים כמות גדולה של רוטב, שתספיק למספר ארוחות. כל בקבוק מתאים לשימוש למשך חצי שנה. בזכות הטעם העשיר, ניתן להשתמש בכמות קטנה יחסית של רוטב כדי לקבל טעם מושלם. הרטבים מתבססים על מתכונים משודרגים , ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל ועם חומרי גלם איכותיים ובריאים.

מחיר בקבוק רוטב מהסדרה האוריאנטלית נע בין 13.90-14.90 שקלים. כל הרטבים כשרים בהשגחת הבד"ץ ירושלים והרבנות באר שבע. ניתן להשיג ביינות ביתן, חצי חינם , כמעט חינם, לגעת באוכל, ספייסס, ברקת.

נפטון מוצרי מזון, בעלת ותק וניסיון של כ 35 שנה בשוק התבלינים העולמי ובין היבואניות הגדולות בישראל של תבלינים וחומרי גלם לענף המזון. חברת נפטון מייבאת, מייצרת, משווקת ומייצאת לשוק המוסדי והקמעונאי מגוון תערובות תיבול ייחודיות, תבלינים איכותיים, עשבי תיבול, מבחר רטבים וממרחים משובחים, תערובות תיבול עשירות לאורז ועוד.