תכירו את פורטל הסטייקים והמתכונים הבשריים

אתר ישראלי חדש מתמחה בסטייקים בשרים וסדנאות בשר. את הפורטל הקימה עט תקשורת המתמחה בקידום אורגני ומחקר נישות לנכסים דיגיטליים.

צילום: סאמר עבדול

הידעתם מה ההבדל בין סוגי הסטייקים השונים? מה זה סטייק וואגיו ומה סטייק טומהוק? חיפשתם מתכון שווה לאסאדו או לסטייק סלמון? לא יודעים איך להכין סטייק אנטריקוט על האש? מחפשים סדנאות בשר כשרות למשפחה? כנסו עוד היום לאתר החדש בכתובת www.nysteakhouse.co.il.

באתר תוכלו גם למצוא מוצרים לרכישה לחובבי המנגל שביניכם החל ממדחומים לבשר וכלה בכלים לניקוי המנגל. הקרניבורים שביניכם בוודאי יתענגו על החמין מקרוני עם אסאדו שתמצאו במדור המתכונים לצד מתכון מיוחד לסטייק כרוב והטיפים להכנת סטייק אנטריקוט על האש.

סדנאות בשר לזוגות ומשפחות

במדור סדנאות הבשר תוכלו להזמין את כל סוגי הסדנאות החל מסדנת בשר כשר בה תקבלו דגשים על המלחת הנתחים, זיהוי החלקים, ומידע על סוגי הבשר המתאימים לתבשילים השונים.דרך סדנת בשר זוגית. המתאימה בעיקר לבני זוג ששניהם אוהבים בשר. וכלה בסדנת בשר משפחתית. הכוללת ארוחה שווה במיוחד. לא מומלץ לצמחונים.

- פרסומת -

אגב לצד אתר הרכילות הישראלי חדשות סלבס המסקר את עולם הזוהר בישראל ובעולם החל מנטע אלחמיסטר ופאני בוזגלו וכלה במשפחת קרדשיאן והכוכבות קים וקלי קרדשיאן הוקם גם אתר לטיולי נכים הנקרא fly4u, פורטל חדש לתנועות הנוער בישראל , האתר עושים ספורט המיועד לחובבי יוגה ופילאטיס ועוד.

קול נועה לסדרות ילדים

אנקדוטה מעניינת היא כי בתו הקטנה של בעלי המשרד בת ה8 השיקה אתר משלה העונה לשם קולנועה ומסקר את עולם הסדרות לילדים וקטנטנים. עם מידע על בוב ספוג, קישורים לסדרות של הקלמרים, עדכונים על תכנית ילדים חדשות ועל סדרות ילדים בנטפליקס ועוד.

מעט תקשורת נמסר: “בעידן הניו מדיה והדיגיטל יש חשיבות גדולה להתחדשות. משרדנו מתמחה בשנים האחרונות בקידום אורגני ברשת האינטרנט ורשת האתרים שלנו מהווה מענה לצורך של הגולשים והקוראים בתוכן איכותי וממוקד. הקמנו מגוון אתרים בנישות ייחודיות לאחר ניתוח של הצרכים של הלקוח הישראלי והשקענו במיוחד באתר הבשר בו ניתן לקבל מידע על המסעדות הבשריותה מובילות בישראל לצד מתכונים שווים במיוחד.