תתפנקו: נפתח מתחם ספא מפואר ב'וילה גליליי'

ניתן לחוש באוויר את החזרה לשגרה בימים שלאחר הקורונה, אך מה שמבשר זאת יותר מכל הינה ההתעוררות העסקית שמגיעה בימים אלו, סוף סוף גם לגליל. לאחר שנים של היצע דל בתחום הספא שחקן חדש ומשמעותי נכנס לתחום זה באזור הצפון: מתחם הבוטיק וילה גליליי הממוקם בהר כנען שבצפת.

וילה גליליי
צילום: וילה גליליי

בקומפלקס חדש ומפואר במתחם וילה גליליי בצפת התחדשו במתחם ספא מפואר ומפנק במיוחד שיעניק טיפולים וימיי חוויה לאורחי המלון וגם עבור מי שמעוניין להגיע לטיפול בלבד או ליום כיף, המתחם כולל חדרי טיפולים חדשים ליחידים ולזוגות, מתחם המתנה, ג'קוזי ספא, סאונה, בריכה קייצית בטמפרטורת מים של 28 מעלות ואפילו חמאם טורקי מיוחד.

במקום תהנו ממגוון רחב של טיפולים על ידי צוות מקצועי ואיכותי שנבחר בקפידה רבה: עיסוי שוודי, עיסוי ארומתרפי, עיסויי רקמות עמוק, רפלקסולוגיה, עיסוי משולב, עיסוי שבדי עם אבנים חמות, עיסוי קרקפת ראש וצוואר, עיסוי לנשים הרות, עיסוי גב וכתפיים, אמבט חלב ועוד. ניתן לבחור מטפל/ מטפלת. כמו כן במתחם משיקים מגוון חבילות ל-'ימיי פינוק' באווירה גלילית בצפת, ללא לינה בהם ניתן לשלב בין ארוחת בוקר/ נשנושים/ ארוחת ערב, טיפולים ופעילות במתקני המלון.

וילה גליליי
צילום: וילה גליליי
וילה גליליי
חדרי טיפולים. צילום: וילה גליליי

במהלך החודשים האחרונים השקיעו במתחם וילה גליליי סכומים כבירים בשיפוץ וחידוש מלון הבוטיק המבוקש, הקמת מסעדת ביסטרו גלילי- SUMAC החדשה וכן בהקמת מתחם הספא. בוילה גליליי מציינים כי לרגל הפתיחה וההרצה, מעניקים 15% הנחה על הטיפולים במתחם הספא וכן על ארוחות במסעדת SUMAC.

וילה גליליי – להזמנות: 046999563