איך אפשר למצוא בגדים צנועים בגזרות נוחות?

אם בעבר הלא רחוק מעצבי האופנה ישראלים עיצבו את גזרות הבגדים שלהם לרוב עבור המגזר החילוני, היום המגמה השתנתה ומעצבים רבים מבקשים לעצב בגדים גם עבור הנשים מהמגזר הדתי.

יעל וייס 31/12/2019

אם בעבר הלא רחוק מעצבי האופנה ישראלים עיצבו את גזרות הבגדים שלהם לרוב עבור המגזר החילוני, היום המגמה השתנתה ומעצבים רבים מבקשים לעצב בגדים גם עבור הנשים מהמגזר הדתי. ניתן לצפות שמעצבים ישראליים רבים החלו לאמץ את הטרנד העולמי של צניעות (modesty), בהתאם לזאת האופנה העכשווית מאפשרת מגוון גדול של פריטים שגונזים את כל מראה השכבות, שהלם את הלבוש הדתי בקרב נשים דתיות ומכוונת לכיוון חדש, דיסקרטי מרומז ומעונב יותר.

אולם, לא רק מעצבי האופנה עושים את השינוי אלא גם הקהל הדתי, בפרט הנשים, שמתחילות לאמץ טרנדים אופנתיים ולחפש את הגזרות הנוחות ששומרות על צניעות ומאידך מחטבות ומרשימות. בעוד תרבות הלבוש במגזר הדתי נתונה להשפעות חיצוניות ופתוחה להן גם אצלנו ב – dreadlocks תוכלי למצוא מגוון של גזרות של מכנסיים, חצאיות, שמלות וחולצות שיתאימו בדיוק למה שאת מחפשת. אצלנו תמצאי פריטים רבים נוחים במיוחד, שמתאימים לאקלים הישראלי ושמצליחים לשמור על צניעות מרבית. להלן, סקירה אודות הבגדים של בית האופנה בדרדלוקס שיתאימו לכל אישה שומרת מסורת שמחפשת להתחדש, להרגיש קלילה ועם זאת לשמור על צניעות נאותה.

- פרסומת -

הימנעי משכבות

אנחנו, בבית האופנה – Dreadlocks מציעים בגדים אופנתיים שמותאמים לכל הכללים של ההלכה ולמאפיינים הייחודיים של נשים במגזר הדתי, ומספקים בגדים קלים עם שרוול ארוך, לרבות שמלות וחצאיות עם הרבה חן וסטייל. על מנת שתוכלי להפגין מראה אופנתי ומראה עכשווי מומלץ שתבחרי חולצות עם הדפסים, שמלות מקסי עם שרוולים ארוכים ותצליחי ליהנות ממראה צנוע וקלאסי אך גם מסוגנן והרבה יותר חינני ונשי.

קני בגדים בעונות המעבר

בחברת Dreadlocks, ממליצים לכל אישה במגזר הדתי לרכוש את הבגדים בעונות המעבר. בקולקציות הסתיו והחורף, תמצאי מבחר הרבה יותר גדול של בגדים אופנתיים שמתאימים לכל עונה במראה מסוגנן וקלאסי עם שרוול ארוך ובד לייקרה רבידה נושם שמתאים לכל עונה וגם לעונת הקיץ. עוד תמציאי חולצות וסריגי גולף בשרוול ארוך במבחר דגמים ובדים, חצאיות חורף, חצאית קומה וחצאיות מקסי, עליוניות בשלל דגמים ובדים, חולצות הדפסי כותנה בגוונים מרהיבים ועוד מגוון של פריטי לבוש שיתאימו לך במיוחד.

בגדים שמותאמים לכל גוף

אחד הדברים החשובים שאופנת Dreadlocks מיישמת בכל הבגדים שלה היא גזרות שמתאימות לכל מבנה גוף. גם בלבוש שמיועד לנשים במגזר הדתי אפשר להפגין הרבה סטייל ומראה עדכני בשילוב לבוש צנוע. התאמה נכונה של מבנה גוף לגזרה של הבגד תאפשר להבליט את האזור המחמיא של האישה ולטשטש אזורים שהם פחות מחמיאים, כמו כרס קנטה אגן רחב וכדומה.

התרשמות ומידע נוסף באתר של חברת Dreadlocks – בגדי נשים בגזות נוחות