איך לבחור טבעת אירוסין – מדריך קנייה

עומדים להציע נישואין בקרוב? מזל טוב! אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים את טבעת האירוסין הנכונה והמתאימה ביותר עבור הכלה המיועדת, קראו את המאמר הבא אשר יעזור לכם לבחור טבעת אירוסין בצורה נכונה וחכמה.

התמונה באדיבות: פדני

עידן הראל 30/10/2017

מה היא אוהבת?

זכרו כי עם כל הסנטימנטליות של טבעת האירוסין, מדובר בטבעת שהאישה תרצה לענוד על אצבעה לכל החיים, ולכן חשוב לבחור בטבעת בסגנון המתאים לאופי האישי שלה ולטעם שלה. לכן, כבר עכשיו, כאשר אתם חושבים על הצעת נישואין, התחילו להקשיב לה כשהיא מדברת על תכשיטים, בחנו את המבט שלה כאשר אתם עובדים לצד דוכני תכשיטים מיוחדים ואפילו צלמו את התכשיטים הקיימים שלה וכך תוכלו להתייעץ עם המוכרים בחנות לגבי הטבעת שיכולה להתאים לסגנון שלה.

- פרסומת -

בנוסף, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מבצעים רכישה נכונה, צאו אל החנות עם אימא שלה או חברה טובה, נשים שמכירות אותה היטב ויוכלו למקד אותך על טבעת בסגנון שיתאים לה.

התייעצו עם בעלי ניסיון

כמו בכל תחום אחר, היו חכמים ולמדו מבעלי ניסיון. יש לכם חברים או בני משפחה קרובים שהציעו נישואין לאחרונה? פשוט בקשו מהם מידע, טיפים והמלצות מתוך הניסיון האישי שלהם. אנשים כאלו שאתם סומכים עליהם וכבר עברו את התהליך יוכלו לסייע לכם רבות ולאפשר לכם לבחור את הטבעת בביטחון רב יותר ולתכנן את כל הצעת הנישואין בצורה נכונה יותר.

פדני buypost.co.il (צילום: פדני)

הגדירו מראש את התקציב

כאשר תגיעו אל חנות התכשיטים אתם בקלות רבה יכולים להתבלבל ולמצוא את עצמכם מול מגוון רחב מאוד של טבעות, כך שבסופו של דבר לא תדעו בכלל מה לבחור. לכן, אם אתם בעלי תקציב מוגבל ולא רוצים להגיע למצב בו קניית טבעת האירוסין תכניס אתכם למינוס או הוצאה כלכלית כבדה מידי, הגדירו מראש את התקציב שלכם. כך תוכלו לבקש מהמוכרים בחנות התכשיטים להראות לכם אך ורק טבעות המתאימות לתקציב שלכם, ולא תרגישו מבולבלים מול שאר טבעות האירוסין בחנות, אלו היקרות יותר.

הכירו את סוגי השיבוצים השונים

בחנות התכשיטים אתם יכולים למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין עם סוגי שיבוצים שונים, כדאי להכיר את סוגי השיבוצים הללו ואת היתרונות והחסרונות של כל אחד בכדי לבחור נכון. לדוגמא:

  • טבעות אירוסין בשיבוץ שיניים – השיבוץ הקלאסי והמוכר ביותר. ככל שיהיו יותר "שיניים" היהלום יוחזק במקומו בביטחון רב יותר, אך יחד עם זאת, אם מדובר ביהלום קטן שיניים רבות מידי עלולות להסתיר אותו. שיבוץ השיניים מאפשר תצוגה בולטת יותר של היהלום, חשיפה טובה יותר שלו באור, ניקוי קל ומראה יוקרתי ובולט. יחד עם זאת, שיפוץ זה הוא קצת פחות בטיחותי עבור האבן והשיניים לעיתים נתפסות בדברים כמו בגדי צמר או בשיער ולכן נדרש שימוש עדין יותר עם טבעת כזו.
  • טבעות אירוסין בשיבוץ מסילה – שימוש במסילת מתכת בכדי לשבץ את היהלומים במקומם. שיבוץ זה נחשב לבטיחותי יותר ומגן על היהלומים אך במידה ויידרש שינוי בטבעת יכול להיות קושי, וכן בשל המסילה יש מגבלה לגודל האבן והסוג שתוכלו לבחור.

*הבהרה: המאמר נכתב בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד. הנאמר בו נוגע לשני המינים.