איך בוחרים נעלי כלה?

נעלי כלה הינם חלק חשוב ומרכזי בנראותה של הכלה ביום חתונתה. אך יחד עם זאת לנעלי כלה יש תפקיד חשוב ביותר בכל הנוגע לנוחות של הכלה ביום חתונתה. השאלה הנשאלת בפני מאורסות וכלות עתידיות היא כיצד בוחרים נעלי כלה? על שאלה זו נענה בכתבה זו.

צילום: נעלי ארו

מזל טוב! אם הנך קראת את הכתבה הזו סביר להניח שאת עתידה להתחתן בקרוב, ועל כן אינך בטוחה כיצד עלייך לבחור את נעלי הכלה הייעודיות שלך לאירוע. ובכן בכל הקשור לבחירת נעלי כלה ייעודיות חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים:

  1. מיקום האירוע – מיקום האירוע הוא חשוב מאוד בכל הנוגע לבחירת סוג העקב של הכלה. כך למשל ניתן לומר שעקב סטילטו אינו מתאים לאירועי חתונה בטבע, בים או בדשא, שמא העקב יכול להיות מונח בצורה לקויה על האדמה (על סלע, חולות וכדומה) ולגרום לכלה למעוד באירוע. לכן כאשר על הכלה יש להסתובב בשטח הפתוח (גם בצילומי החתן כלה) מומלץ ורצוי לנעול נעלי כלה עם עקב עבה ואף עם פלטפורמה.
  2. אורך השמלה – בחירת השמלה וכן אורכה נעשית לרוב לפני בחירת הנעלים, האיפור ותסרוקת השיער, וזאת כי רוב הכלות מעדיפות להתאים את האיפור והשיער לשמלה. לכן בבואך למדידות או לרכישת שמלת הכלה רשמי לך מהו אורך השמלה. לפי אורך השמלה בחרי את גובה העקב. זכרי, כי חוסר סנכרון בין גובה העקב לאורך השמלה עלול להוביל למצב בו השמלה נוגעת ברצפה בצורה אשר עוללה להוביל למעידות ונפילות.
  3. נוחות והתאמה לכף הרגל – רוב הכלות חולמות על המראה האצילי והנסיכותי ביום חתונתם, ולכן הינן מעוניינות לנעול נעלי עקב גבוהות במיוחד, על מנת להקנות להם את המראה הגבוה והאצילי. אך שימי לב, אם הנך בטוחה כיצד ללכת על עקבים גבוהים מאוד ואינך רגילה לעקבים מסוג זה, עדיף לרכוש נעלי כלה עם פלטפורמה משולבת עקב על מנת להקל על נוחותך ויציבות צעדייך ביום החתונה.
  4. רכישת נעלי כלה איכותיות מחנות ייעודית לכך – חשוב להדגיש ולציין כי לא כל חנות נעלים המוכרת נעלי ערב לבנות או כסופות מוכרת נעלי כלה ייעודיות. ההבדל או כמובן באיכות ובנוחות. נעלי כלה ייעודיות מותאמות ליום החתונה האינטנסיבי שהכלה עוברת, ביניהם התארגנות משעות הבוקר, יום צילום וכמובן ריקודים ממושכים עד אמצע הלילה. על כן החשיבות של בחירת נעלי כלה איכותיות ונוחות, מחנות נעלי כללה ייעודית הינה חשובה מאין כמותה. חשוב שתזכרי הנעלים שתנעלי ביום חתונתך ישפיעו על נוחותך וכן על מצב רוחך.

נעלי ארו הינה חברה העוסקת ביבוא נעלי כלה ייעודיות הישר מאיטליה, באיכות גבוהה ביותר.
לפרטים נוספים כנסי לאתר https://aroshoes.co.il