קבלת אזרחות אוסטרית בימי קורונה

אוסטריה
אוסטריה. צילום: Freepik

בואו נודה באמת, רובינו חשבנו או ממש רצינו לעשות רילוקיישן באמצע החיים למדינה אחרת לגמרי, לצאת מהמוכר שאנחנו מכירים כל כך טוב כאן בארצנו ולנסות לעשות משהו חדש. אז בתקופה משוגעת ואחרת מכל מה שהכרנו, תקופת הקורונה בה יש מדינות שבוודאי מתנהלות עם המגיפה בצורה הרבה יותר טובה מישראל, למה לא לעבור למדינה אחרת, ולהתחיל חיים חדשים, או לחילופין לצאת לטיול גדול ומרתק במדינה אחרת, דווקא עכשיו?

אז אם ברצונכם לטייל בין המדינות השונות באירופה, ולהתחיל למשל במדינה מהממת בשם אוסטריה, הרי שאתם צריכים דרכון אירופאי שיבוא דרך אזרחות אוסטרית כדי שתוכלו לעבור בבטחה בין המדינות. כיום, כדי להשיג אזרחות אוסטרית אתם ממש לא צריכים לעבוד קשה, ואם בעבר הייתה חובה לעבור מבחני שפה, תרבות או לגור במדינה כמה שנים טובות על מנת לקבל את האזרחות, היום כל מה שצריך כדי לקבל אזרחות אוסטרית הוא למלא מסמכים מסוימים וזהו – אזרחות אוסטרית שלכם.

היתרונות בקבלת אזרחות אוסטרית – מדהימים

מעבר למעבר קל בין מדינות באמצעות דרכון אירופאי וכמובן היכולת לגור באוסטריה או כל מדינה אחרת, קבלת אזרחות אוסטרית נותנת לכם את כל הזכויות שיש לכל אזרח באיחוד האירופי.

- פרסומת -

אתם יכולים לעבוד בחופשיות במדינות אירופה, יש לכם לימודים מסובסדים ואף גם תקבלו פטור מויזה לארצות הברית שהיא הליך לא פשוט בפני עצמו, רק בשל העובדה שיש לכם אזרחות אוסטרית! מדהים!

אז לפני שנמשיך אם גם אתם מעוניינים להשיג אזרחות אוסטרית בקלי קלות ומחפשים את החברה המושלמת שתבצע לכם את התהליך במקצועיות, מוזמנים לפנות למשרד עו"ד ונוטריון דוד ידיד – ולפעול למען קבלת אזרחות אוסטרית מן המניין.

חשוב להתארגן מראש

אז כבר החלטתם שאתם יוצאים לדרך, אתם משיגים אזרחות אוסטרית מן המניין ועושים טיול גדול. חשוב לזכור לפני כן כמה טיפים חשובים: תחילה, יש להתארגן הרבה מראש. מה הכוונה? טיול גדול בחו"ל שגם מצריך קבלת אזרחות אוסטרית הינו לא טיול שפשוט אפשר להחליט עליו ולצאת אליו יום לאחר מכן. הקדישו מחשבה למטרת הטיול – האם זה הרצון לראות נופים, ולטייל דווקא בתקופת הקורונה למקומות 'שכוכי אל' בהם הנגיף הארור לא ייקח חלק במסלול, או שזה בכלל הרצון לעבור למקום שמרגיש לכם בטוח יותר בתקופה מאתגרת זו?

בכל אחת מהמטרות הללו יש לחשב הוצאות, להבין בדיוק מה אתם לוקחים איתכם, ואם השגתם אזרחות אוסטרית והחלטתם שאתם מתגוררים במדינה, הרי שגם יש להחליט אם אתם מכניסים את הילדים למסגרות כפי שיותר לכם ברגע שיש לכם אזרחות אוסטרית, או שהמטרה היא בכלל טיול ארוך וגדול לכל המשפחה למטרה אחת בלבד: חוויה מיוחדת בימים שאינם רגילים: ימי קורונה. קביעת מטרות למעבר חשובה מכל ואף הכרחית.