איך בוחרים נעל קט-רגל לילד

צילום: freepik

כדורגל הוא חלק בלתי נפרד מן החיים שלנו, גם בתור ילדים ונערים וגם בתור אנשים בוגרים. אנו רואים את הילדים שלנו מבלים שעות ארוכות בחוגי כדורגל במטרה להפוך להיות מקצועיים בתחום ו/או משחקים להנאתם יחד עם חברים במגרש השכונתי. נעלי קט-רגל שומרים על הרגל של ילדיכם ואף משפרות אלפי מונים את היכולת שלו לבצע פעולות בזמן אמת על המגרש. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות בחירת נעל קט-רגל לילד שלכם, בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של עומר ספורט פה לענות לכם על כל השאלות.

האם יש שוני בין נעלי קט-רגל לנעלי ריצה רגילות?

הורים רבים תוהים האם יש שוני בין נעלי קט-רגל לנעלי ריצה רגילות הרי שהם יכולים לקנות נעלי ספורט ו/או נעלי ריצה במחירים נוחים הרבה יותר. אנו למדים כי במהלך משחק קט-רגל הילדים שלכם משחקים בתוך מגרשים בעלי משטח אספלט ו/או משטח בטון בהתאמה. משחק קט-רגל הינו משחק המתאפיין באינטנסיביות רבה ומתנהל במהירות, במהלך המשחק ידרשו הילדים לרוץ, לקפוץ, לבעוט ולבצע שינוי כיוון בקצב תדיר – לכן אין מן הנמנע שהם יצטרכו לקבל תמיכה ומעטפת מלאה לרגל שלהם.

אנו למדים כי נעלי ספורט ו/או נעלי ריצה רגילות ברוב המקרים יהיו כבדים הרבה יותר מנעלי קט-רגל ייעודיים, כמו כן מאחר ואין להם פקקים ייעודים האחיזה שלהם בכף הרגל תהיה שונה ותתאים אל פעולות ספציפיות לרבות – הליכה מהירה וריצה.

בחירת נעל קט-רגל: על מה נרצה לשים את הדגש?

קט-רגל הינו חלק בלתי נפרד מן החיים של ילדיכם, בין אם מדובר בחוג מקצועי, תחביב בשעות ההפסקה של בית הספר ו/או לאחר שעות הלימודים. כאשר אנחנו מדברים על בחירת נעל קט-רגל אנו רואים מספר היבטים אליהם אנו נרצה לשים לב. ביניהם ניתן לראות:

  • תקציב – הורים רבים מעט נרתעים לפני רכישה של נעלי קט-רגל. יחד עם זאת חשוב לציין כי ניתן לרכוש נעלי קט-רגל איכותיות בלי הצורך "לקרוע" את הכיס. לא כל הורה יכול להרשות לעצמו להשקיע אלפי שקלים ברכישת נעלי קט-רגל לילד שלו, לכן אנו כבר ברגע הראשון נרצה לאפיין את התקציב אותו אנו מוכנים להשקיע בנעל – כך נהיה מוכנים הרבה יותר אל תהליך הרכישה ולא נופתע. אתם בטח תופתעו לגלות שניתן למצוא נעלי קט-רגל איכותיים במיוחד גם בתקציבים נמוכים – עומר ספורט שברה את המיתוס הזה כבר מזמן.
  • נראות – מדובר בנעל פונקציונאלית אשר מטרתה לשמור על היציבות ועל הרגליים של ילדיכם, יחד עם זאת עדיין מדובר גם בנעל עיצובית ולכן אנו נרצה שהילד ירגיש בנוח עם הנעל ויאהב את הנראות שלה – ילדים רבים אוהבים לבחור נעלי קט-רגל בצבעים אהובים ו/או נעליים של שחקנים מפורסמים.
  • משקל – אחד הגורמים והפקטורים העיקריים והמשפיעים ביותר הוא המשקל. המשקל משפיע על התחושה ועל אפקטיביות הנעל, אנו למדים כי רוב משחק הקט-רגל מתבסס על גבי תנועה ושינויי מקום מהירים לכן אנו נרצה לרכוש נעל בעלת משקל נמוך ביותר. בשנים האחרונות אנו רואים את עולמות הטכנולוגיה מפתחים וניתן למצוא מגוון רחב של נעליים חזקות ואיכותיות לצד משקל קל במיוחד.
  • התאמה לתפקיד במשחק הקט-רגל – אנו נרצה לבחור נעל קט-רגל בהתאם לעמדה של הילד שלנו במשחק. ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים בעיצוביות ופונקציונאליות משתנה. לכן, אנו נרצה לאפיין יחד עם הילד שלנו מה הוא התפקיד האהוב עליו במשחק הקט-רגל ובאיזה תפקיד הוא משחק. אנו למדים כי שוער צריך נעליים שונות משל חלוץ, כך גם קשר ובלם. לכן חשוב לבצע שיחת אפיון עם בעל מקצוע המתמחה בתחום.

החשיבות בעבודה עם חנות נעליים המתמחה בנעלי קט-רגל לילדים

- פרסומת -

אנו מאמינים כי רכישה של נעל קט-רגל צריכה להיעשות בהתאמה אישית לצרכים של הילד שלכם. לכן אין מן הנמנע שאנו נרצה לעבוד עם חנות נעליים המתמחה בנעלי קט-רגל לילדים. חנות זה תדע לתת עבורנו מעטפת מלאה ולאפיין את הצרכים של הילד שלנו בהתאמה. חיפוש קטן במנועי החיפוש מוביל אותנו אל עשרות ואף מאות חנויות בתחום ומכך עולה השאלה- "איך ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו?" ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור נכון:

  • ניסיון לצד ותק בעולמות הקט-רגל – אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות ההנעלה ככלל ועולם הנעלת הספורט בפרט. חברה כזו תדע לאפיין בצורה המיטבית את הצורך של הילד שלנו ולהתאים עבורו נעל קט-רגל ייעודית בהתאם לתקציב שינתן.
  • מוניטין בעולם הנעלת ספורט – נעל קט-רגל עוזרת לילד שלנו לשמור על הבריאות הכללית שלו בעת משחק קט-רגל. לרבות היציבה והגב התחתון. לכן אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת מוניטין בעולם ההנעלה לספורטאים אשר תספק לנו את כל המעטפת שאנחנו צריכים.
  • מגוון רחב של סוגי נעלי קט-רגל בהתאמה אישית – אף אחד מאיתנו לא אוהב לבחור מתוך מבחר מצומצם. לכן אנו נרצה לבדוק כי החברה איתה אנו עובדים נותנת לנו את האפשרות לבחור מתוך מגוון רחב של סוגי נעלי קט-רגל בעיצוביות ופונקציונאליות משתנה בהתאם לצרכים שלנו.

אמרתם נעלי קט-רגל אמרתם עומר ספורט

עומר ספורט הינה אחת מן החנויות החלוצות והמובילות ישראל בעולמות הספורט. החברה נותנת מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת למגוון רחב של מוצרים בעולמות הספורט, לרבות – ציוד ספורט, נעלי קט-רגל וכדורגל, אביזרי ספורט ועוד. שנים של ניסיון בתחום הפכו את אנשי המקצוע של עומר למובילים בתחומם ולבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל.

רכישת נעלי קט-רגל לילדים בעומר ספורט הינה הבחירה הטובה ביותר עבור הילדים שלכם.