ציוד למספרה – איפה כדאי לקנות?

חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מן המספרה שלכם הוא הציוד שלכם במספרה, החל מן מוצרי השיער, דרך המוצרים המשלימים והריהוט הכולל של המספרה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ציוד למספרה ובחירת המקום המומלץ לרכישה – אנשי המקצוע של רביבל – פה לעשות לכם מעט סדר.

צילום: freepik

ציוד למספרה – מה הם הדברים שאנחנו צריכים לדעת?

כאשר אנחנו מדברים על רכישת ציוד למספרות אנו מדברים על מלאכה לא פשוטה אשר צריכה להיעשות יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום. כיום ניתן למצוא עשרות ומאות חברות ויבואנים המתעסקים בעולמות השיער. אנו נרצה לבדוק שהחברה שאיתה אנו עובדים עובדת עם המותגים המובילים והנחשקים ביותר בעולמות השיער, כמו כן שכל המוצרים מכילים את כל האישורים הרלוונטיים לרבות אישור של מכון התקנים הישראלי.

האם ניתן לרכוש ציוד למספרה בצורה מקוונת?

בעלי מספרות תוהים האם ניתן לרכוש ציוד למספרה בצורה מקוונת או שמא הם יכולים לרכוש ציוד למספרה און-ליין. בשנים האחרונות אנו רואים עשרות ספקים וחנויות לספרים אשר נותנים את האפשרות לבצע רכישה מקוונת מתוך היצע רחב ומגוון של מוצרים המתאימים למספרות. רביבל מתמחה במוצרי ציוד למספרות ונותנת לכם את האפשרות לרכוש בצורה מגוונת יחד עם משלוח מהיר עד בית הלקוח.

ציוד למספרות – מה זה בעצם אומר?

כאשר אנחנו מדברים על ציוד למספרות אנו מדברים על שם כולל למגוון רחב של מוצרים אותם אנו רוכשים למספרה שלנו. בין הציוד למספרות אותו אנו רואים אנו מדברים על ציוד לצביעת שיער, תסרוקות, מבקשת, מסרקים, מספריים, מברשות לניקוי שיער, מכשירים חשמליים, כיור, אביזרים למספרות ועוד.

ציוד למספרות – הפנים שלכם אל מול הלקוחות

הציוד שנמצא במספרה שלנו הינו חלק בלתי נפרד מן המספרה והלכה למעשה מהווה את הפנים שלנו אל מול הלקוחות. אין זה משנה אם מדובר בציוד פונקציונאלי, בטיחותי ו/או עיצובי אין מן הנמנע שהוא ישפיע רבות על כל המלאכות המתבצעות. כאשר אנחנו רוכשים ציוד למספרות אנו נרצה לבדוק מספר דברים:

  • היכן הציוד יוצר –  אנו נרצה לבדוק היכן הציוד אותו אנו רוצים לרכוש יוצר והאם הציוד עומד בכל תווי התקן הרלוונטיים והמחמירים, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על מוצרים הבאים במגע ישיר עם השיער שלנו.
  • מוניטין של החברה ממנה אנו קונים – אנחנו חיים בעידן חדש בו המודעות בעולם השיער עלתה אלפי מונים, כעת גם הלקוחות שלכם מסתכלים עליכם בעשר עיניים. רכשו אך ורק מוצרים מן חברות בעלות מוניטין גבוה בעולמות השיער.

רכישת ציוד למספרת בהתאמה אישית – האם זה אפשרי?

- פרסומת -

בעלי מספרות רבים תוהים האם ניתן לרכוש ציוד למספרות בהתאמה אישית, התשובה היא חד משמעית כן. אנו מאמינים כי ציוד אשר מתאים למספרה אחת אינו מתאים למספרה אחרת לכן יש חשיבות בהתאמה אישית לצרכי המספרה הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. חברת רביבל נותנת לכם את האפשרות לקבל ייעוץ מקיף בכל הקשור לרכישת ציוד מספרות יחד עם אנשי הייעוץ שלנו – כך תוכלו להתאים עבורכם את הציוד הטוב ביותר למספרה שלכם.

איך לבחור חברה המתמחה בציוד למספרה?

בחירת חברה המתמחה במלאכת ציוד למספרה איננה מלאכה קלה, מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו נחשפים אל עשרות ואף מאות חנויות המציגות את עצמן כמתמחות במוצרים למספרות וספרים. יחד עם זאת רווחת העננה – "איך לבחור את החברה הטובה ביותר לצרכים שלנו?" ריכזנו עבורכם מספר היבטים שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר:

  • ניסיון לצד ותק – אחד ההיבטים החשובים ביותר עליהם אנו נרצה לתת את הדין הוא עניין הניסיון לצד ותק של החברה איתה אנו נבחר לעבוד. חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום תדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה ולהתאים עבורנו את מוצרי המספרה הטובים ביותר.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי חנות ו/או המתמחה בציוד למספרות אשר צברה ניסיון לצד ותק במרוצת השנים צברה גם מוניטין. אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת מוניטין חיובי בעולם המספרות. מוניטין החנות מעיד לא מעט על פועלה של החברה, על המוצרים ועל הדרך שבה היא מתנהלת אל מול קהל לקוחותיה.
  • אספקה מהירה עד למספרה – המשאב החשוב ביותר הוא הזמן שלנו, אף אחד מאיתנו לא רוצה לבזבז את הזמן שלו בעניינים לוגיסטיים. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים נותנת לכם מעטפת מלאה בכל הקשור לענייני לוגיסטיקה ומספקת עבורכם אספקה מהירה עד למספרה – כך שתוכלו לתת שירות ומענה נרחב לחוג לקוחותיכם.
  • חוג לקוחות – כיום ניתן למצוא עשרות חברות אשר מתעסקות בעולם ציוד למספרות, יחד עם זאת חוג הלקוחות של אותן חברות יכול להעיד לנו לא מעט על פועלן. אנו נרצה לראות מי הם חוג הלקוחות ואף לבקש לדבר עם מספרות העובדות בנישה שלנו – גברים, נשים, החלקות וכיו"ב. כך נוכל לדעת שהגענו למקום הנכון ביותר עבורנו.
  • היצע רחב ומגוון מן המותגים המובילים בנישה – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר מספקת מגוון רחב של מוצרים מן היבואנים והמותגים המובילים ביותר בנישה – כך נוכל לדעת שנקבל מעטפת מלאה לכל המוצרים אותם אנו צריכים.

אמרתם ציוד למספרה אמרתם רביבל

רביבל מתמחים במוצרי שיער והפכו כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של אלפי ספרים ומספרות ברחבי הארץ. החברה מתמחה בציוד איכותי בעל כל תקני האיכות הרלוונטיים לצד מחירים שוברי שוק ואספקה רציפה ומיידית. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי מספרות וספרים אשר בחרו נכון – זה הזמן שלכם לבחור רביבל.