שיקום השיער: מה היתרון בשימוש באמפולה?

צילום: freepik

השיער שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו אל העולם, לא מעט אנשים סובלים במרוצת השנים משיער יבש ושביר ועושה רושם כי שימוש בשמפו ומרכך לא מיטיב איתם. אמפולה היא הדרך הטובה ביותר לתת לשיער שלכם מענה ומעטפת מלאה תוך כדי מתן טיפול אינטנסיבי ומעמיק המותאם במיוחד עבורכם. כיום ניתן למצוא היצע רחב ומגוון של אמפולות לשיער – אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של 2Hair פה לעשות לכם סדר.

עושים מעט סדר – מהי אמפולה לשיער?

יצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי "אמפולה לשיער" אך יחד עם זאת אתם לא ממש בטוחים שאתם יודעים מה זה אומר ומה תפקידה של אותה אמפולה. הלכה למעשה אמפולה הינה בקבוקון קטן בו ניתן למצוא מגוון רחב של תרכובות שונות (בצורת נוזל) אשר תפקידן לספק הזנה עמוקה ואינטנסיבית לשיער ולקרקפת שלכם. בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בכל הקשור לטיפוח השיער ונשים לצד גברים רבים מתחילים לעשות שימוש באמפולות אלו.  באמפולה ישנו ריכוז גבוה של חומרים פעילים אשר מיטיבים עם השיער והקרקפת שלנו. ביניהם אנו נראה – ויטמינים, מינרלים, תמציות טבעיות, שמני צמחים וחלבונים המזינים את הקרקפת.

מתי אנו נרצה להשתמש באמפולה?

אנשים רבים תוהים מתי אנו נרצה להשתמש באמפולה לשיער שלנו. ברוב המקרים אנו נרצה להשתמש באמפולה לשיער כאשר אנחנו נרגיש כי השיער שלנו נמצא במצב לא טוב. בין המקרים אנו רואים – שיער יבש מן הרגיל, נשירה משמעותית בשיער, שיער פגום מן פעולות כימיות, שיער דליל ועוד מגוון רחב של מקרים נוספים. ברוב המקרים אמפולה מגיעה בתור "תרופת פלא" כאשר השימוש בשמפו, מרכך וסרום כבר לא נותנים את התוצאות האופטימאליות להן ציפינו. שימוש באמפולות אלו יכול לבוא לצד מסכות לשיער ו/או במקום מסכות לשיער.

איך משתמשים באמפולה לשיער?

אתם מעוניינים לשים את השיער שלכם ואת עצמכם במרכז, אנחנו לגמרי מבינים אתכם. שימוש באמפולה לשיער משדרג את איכות חייכם אלפי מונים ונותן לכם לחזור חזרה אל התקופה בה השיער שלכם היה בשיאו ו/או לחילופין לקבוע שיא חדש. אנו למדים כי כל אמפולה שנרכשת מגיעה יחד עם הוראות שימוש ייעודיות לאמפולה הנכתבות על ידי היצרן. יחד עם זאת, ברוב המקרים אנו למדים כי טיפול באמפולה יעשה על גבי שיער לח אשר עבר חפיפה יסודית וניגוב עם מגבת – כך השיער לא רטוב מדי אלא לח.

- פרסומת -

את הנוזל הייעודי של האמפולה יש למרוח בצורה ייעודית וישירה על עור הקרקפת, לרוב אנו נתחיל בקצוות השיער ונמשיך עד לשורשים תוך כדי החדרת האמפולה לשיער ולעור הקרקפת.

"האם ניתן להשתמש באמפולה גם לאחר מכן?"

בעולם השיער אנו רואים מגוון רחב של תכשירים ותמרוקים. כאשר אנחנו מדברים על אמפולה אנו רואים חשיבות רבה לשימוש מידי לאחר פתיחתן על מנת לנצל את כל החומרים הפעילים הנמצאים בתוך האמפולה. אין בשום פנים ואופן להשאיר את האמפולה פתוחה ו/או לבצע בה טיפול חוזר. הלכה למעשה ברוב המקרים היצרנים פועלים לכך שלאחר פתיחת האמפולה לא תוכלו לסגור אותה שוב.

כל כמה זמן אנו נרצה להשתמש באמפולה?

כיום אנו רואים מגוון רחב של אמפולות לשיער, כאשר כל אחת מן האמפולות מכילה חומרים פעילים אחרים ובעלת אופן שימוש שונה לחלוטין. יחד עם זאת אנו למדים כי שימוש באמפולה לשיער יעשה בהתאם למצב השיער שלנו. ככל שמצב השיער שלנו יהיה יותר גרוע כך אנו נרצה להשתמש באמפולה באופן תדיר ותכוף יותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד לפעול בהתאם להוראות היצרן ולא לחרוג מהם על מנת להימנע מאי נעימויות.

לרוב אנשים משתמשים באמפולות פעם אחת ביום עד הרגשת שיפור ו/או בהתאם להוראות היצרן הנקובות. כמו כן אנו מאמינים כי יש צורך באפיון השיער שלנו וחוות דעת של בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יעזור לנו ויכווין אותנו אל האמפולה הטובה ביותר עבורנו.

החשיבות ברכישת אמפולה מחברה המתמחה בתחום

כיום אנו רואים מגוון רחב של חברות וחנויות אשר מציעות אמפולות לשיער באיכות ומחירים משתנים. אנו נרצה לקנות אך ורק מחנות המתמחה במוצרי שיער. אנו נרצה לבדוק כי החנות בעל ניסיון לצד ותק ומוניטין בעולמות השיער – אין מן הנמנע שחנות כזו תדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, תעבוד עם המותגים המובילים ביותר בעולם השיער, בעלי כל התקנים המחמירים ותוכל לספק לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת בהינתן בצורך.

איפה ניתן לרכוש אמפולות לשיער?

עד לפני כמה שנים כאשר רצינו לרכוש אמפולות לשיער היינו צריכים לבקש מן הספרים שלנו להזמין עבורנו אמפולות ייעודיות ולשלם מחירים גבוהים במיוחד. בשנים האחרונות אנו רואים חנויות רבות, לדוגמת 2Hair אשר נותנת לקהל לקוחותיה את האפשרות לרכוש אמפולות לשיער מן היבואנים והיצרנים המובילים בעולמות השיער ללא הצורך ביציאה מהבית ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

אמרתם אמפולה לשיער – אמרתם 2Hair

2Hair הינו האתר המוביל בישראל למוצרי שיער מקצועיים. האתר עובד ללא לאות על מנת לספק ולשווק מוצרי שיער וטיפוח מקצועיים מן המותגים המובילים ביותר בארץ ובעולם. כל עובדי החברה והאתר עוברים הכשרות מקצועיות באופן קבוע בכל הקשור לעולם השיער. אנו מזמינים אתכם לשוטט באתר שלנו וליהנות ממגוון רחב של מוצרי שיער מקצועיים לצד אמפולות מן היצרנים והיבואנים המובילים ביותר בתחומם.

2Hair מספקת שירותים בפריסה ארצית לכל נקודה בארץ לצד שליח עד הבית ו/או עד מקום העבודה שלכם. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל קהל לקוחותינו ולבחור נכון.

בוחרים נכון – בוחרים 2Hair.