איך תהפכו את החדר שלכם למעוצב יותר

קרדיט: canva

חדר מעוצב הוא חדר אישי שהרבה יותר נעים לשהות בו ולחוש בתוכו תחושת שייכות חזקה. לא בכל מקום בבית מרגישים את זה ולכן חשוב להכיר עקרונות עיצוביים אשר בעזרתם אפשר להפוך את החדר לנעים יותר.

בנוסף לכך, העניין של העיצוב הוא אמירה שלפיה לא לוקחים את החדר כחלל מובן מאליו אלא שמים לב לדרך שהוא נראה על מנת לשפר את המראה הזה ולהתייחס גם לפרטים הקטנים אשר בדרך כלל נעלמים מן העין. איך עושים את זה? איך הופכים את החדר למעוצב? 

על ידי בחירה מושכלת של פריטים, רהיטים או חפצים שיהיו ממוקמים בו, על ידי שימת לב לכל האלמנטים הפונקציונליים אשר דרושים בו ובחירה מתוך המיוחדים והמעוצבים יותר אך כמובן אלה שהמראה שלהם מוצא חן בעיני מי שהחלל הזה שלו.

החשיבות של חדר מעוצב

יש חדרים שנכנסים אליהם ומרגישים בהם מעין תחושה כללית כזאת שמרגישים ממילא בכל מקום אחר. לעומת זאת יש חדרים שכאשר נכנסים לתוכם מרגישים אחרת. מרגישים שמישהו התייחס לעקרונות של עיצוב, שהיה חשוב לו שהחדר ייראה שונה, מעניין יותר והרבה יותר אישי. זו הגדולה של העיצוב וזה היתרון שלו על פני סידור חדר בצורה רנדומלית ובלי להתייחס לנושאים אישיים יותר. כאשר מעצבים את החדר אפשר לבחור תמונה או חפץ נוי אישיים, לצבוע את הקיר או להדביק טפט מעניין, להתקין מאוורר תקרה ייחודי שגם יתרום לעיצוב וגם יהיה שימושי ועוד. 

קרדיט: canva

מאווררי תקרה איכותיים תוכלו למצוא באתר https://www.swingfans.co.il/.

- פרסומת -

גם כשבוחרים רהיטים או חפצים שממילא צריכים להיות בחדר כמו מיטה, סדינים או כריות נוי – אפשר לבחור את אלה המיוחדים יותר ולא את אלה הזולים שסביר להניח שיש בכל בית או חדר אחר. זו המטרה של העיצוב וזו הדרך לעשות את זה נכון.

לעצב את החדר על פי עקרונות אישיים

שני אנשים שבוחרים כל אחד מהם להשקיע מחשבה, תשומת לב וגם כסף בעיצוב החדר לעולם לא יקבלו שני חדרים זהים. העיצוב חייב להתבסס על ההעדפות האישיות שיש לכל אחד ולכן החדר יתקבל בסופו של דבר נעים לשהייה עבור אותו אדם שעיצוב אותו. אפשר וכדאי לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע מעולם העיצוב או לגשת אל חנויות ונקודות מכירה שמתמחות בפריטים הספציפיים שאותם רוצים לקנות כדי לעצב את החדר. 

מה שחשוב זה לבחור את מה שאוהבים, את מה שמרגישים אליו חיבור וגם לא פחות מכך – חשוב לשים לב למה לא בוחרים – את מה שיש אצל כולם, את מה שנראה כשגרתי וגנרי וללא שום ייחודיות ואת מה שיגרום למבקרים בחדר להרגיש את אותן התחושות. במקום זאת, החדר המעוצב יגרום להם להרגיש במקום מיוחד, אהוב וחשוב.