אפיקומן לפסח: הסדרה הסולארית של אנג'ינו

(צילום: יח"צ חו"ל)

מדי שנה, בליל הסדר ילדינו עורכים חיפושים אינסופיים עד מציאת האפיקומן הנחשק, וכשבסוף הם מאתרים את האוצר החבוי הם מתחבטים ומתלבטים מה לבקש בתמורה, אופניים חדשות? רולר בליידס? או מכונית על שלט? לאנג'ינו יש הצעה לאפיקומן המושלם- הסדרה הסולארית, משחק הרכבה שמעניק שעות של פעילות לכל המשפחה.

עטרת זרביב 06/03/2013

אנג'ינו, משחק ההרכבה התלת מימדי שמשגע את ילדי העולם, חלקיו המגוונים המתחברים ב"קליק", מאפשרים יצירת דגמים תלת מימדיים בעזרת מוטות ומחברים שונים. משחק הרכבה ייחודי זה, זכה בפרסים בינלאומיים בתחום הפיתוח והסדרה הסולארית אף זכתה בפרס "המוצר הירוק" של דר' טוי.

הסדרה הסולארית של אנג'ינו כוללת שתי ערכות משחק שונות- מכונות סולאריות וכלי תחבורה סולאריים. מכל ערכה ניתן להרכיב לפחות שישה דגמים שונים אשר מופעלים בעזרת אנרגיית השמש. הסדרה הסולארית נחשבת לאחד ממשחקי ההרכבה הירוקים המובילים בעולם, ומלמדת על חשיבות האנרגיה הירוקה. סדרה זו מיועדת לילדים מגיל 6 (ולהוריהם), חובבי משחקי הרכבה.

- פרסומת -

הסדרה הסולארית של אנג'ינו נועדה לאתגר את ילדינו ואותנו, ולעודד בנייה והרכבה של דגמים ומערכות המופעלים על ידי אנרגיה סולארית. הערכה כוללת מעל 280 חלקים, מנוע ופנל סולארי. המנוע שבערכה מופעל גם על ידי סוללות, זאת על מנת לאפשר הנאה מלאה מהמשחק גם בימים מעוננים ובשעות הערב/לילה.

(צילום: יח"צ חו"ל)

מחיר מומלץ לצרכן של הסדרה הסולארית:

אנג'ינו מכונות סולאריות – 419 ₪

אנג'ינו כלי תחבורה סולאריים – 559 ₪

*מוצרי אנג'ינו מיועדים לגילאי 5 ומעלה (תלוי בערכה), ומבטיחים שעות רבות של משחק והנאה לכל המשפחה.

אנג'ינו ישראל, הינה הנציגה הרשמית של המותג אנג'ינו בארץ והיא מייבאת ומשווקת 16 ערכות משחק שונות. הערכות מאופיינות במספר הדגמים שניתן להרכיב מהם. לדוגמא מערכה של אנג'ינו 18 ניתן לבנות לפחות 18 דגמים שונים. המחיר המומלץ לצרכן עבור ערכות אנג'ינו החל מ- 49 ₪ ועד 699 ₪.

מידע נוסף על משחקי ההרכבה של אנג'ינו ניתן למצוא באתר האינטרנט של אנג'ינו ישראל www.engino.co.il.

לצפיה בסרטון:

על אנג'ינו העולמית

המותג אנג'ינו נולד לפני חמש שנים בקפריסין, כאשר קוסטאס סיסאמוס, מהנדס ומורה להנדסה חיפש דרך מעניינת ויצירתית להדגים כיצד בונים מודלים בצורה פשוטה, כך שתלמידיו יוכלו לחוות מדע וטכנולוגיה וללמוד עליהם באמצעות משחק. כיום המשחק מיוצר באירופה ואף זכה בפרסים בינלאומיים רבים בתחום פיתוח משחקי הרכבה וחשיבה.

ההצלחה של המוצר היא בפשטות הגאונית של החלקים. בעזרת מספר מצומצם יחסית של סוגי חלקים, ניתן לבנות מגוון עצום של מודלים שונים ומעודדים יצירתיות, דמיון, דיוק ומפתחים מוטוריקה עדינה ויכולות טכניות. חלקי המשחק עשויים פלסטיק איכותי במגוון צבעים.

פרס "המוצר הירוק" של דר' טוי:

דר' טוי הינו מותג אמריקאי, שמאחוריו עומדת דר' סטיבאן אוורבך, מומחית להתפתחות הילד, בעלת למעלה מ- 30 שנות ניסיון בתחום התפתחות הילד. דר' אוורבך הוציאה לאור כ- 15 ספרי הדרכה ומאות מאמרים העוסקים בנושא משחקי ילדים. דר' אוורבך מעניקה באמצעות דר' טוי פרסים ליצרני צעצועים משחקים חינוכיים והתפתחותיים (גדולים וקטנים) באמצעות תוכנית המענקים שלה. אנשי חינוך, הורים וקנייני צעצועים ברחבי העולם נעזרים בהמלצותיה.