במת הרמה מספריים חשמליים –  איפה ניתן להשכיר?

במת הרמה מספרים חשמליים הפכו כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות העבודה בגובה ולבחירתם הטבעית של אלפי אנשי בנייה ויזמים ברחבי הארץ. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של במות הרמה באיכויות משתנות ובעלי עסקים רבים תוהים היכן יוכלו להשכיר את במת ההרמה הטובים ביותר עבור הצרכים שלכם. NRG מקבוצת תפוז פה לעשות לכם מעט סדר.

צילום: freepik

מה היא במת הרמה חשמלית?

יצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי "במת הרמה חשמלית" יחד עם זאת אתם לא מרגישים שאתם יודעים מה היא אותה במה ומה הוא הייעוד הסופי שלה. הלכה למעשה כאשר אנחנו מדברים על במת הרמה חשמלית אנו מדברים על אחד מן הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר בעולמות הבנייה ובפרט בעולם העבודה בגובה. במת הרמה חשמלית עובדת על גבי מצבר נטען ומורכבת מגוף מכני חזק, איכותי ופונקציונאלי הכולל זרוע הרמה ומשטח דריכה לרווחת אנשי המקצוע הפועלים במלאכה.

כיצד במת הרמה חשמלית פועלת?

תפעול של במת הרמה חשמלית איננו תהליך מסובך, אנו למדים כי במת הרמה חשמלית מגיעה יחד עם מנגנון מכני ותפעולי רגיש ומתוחכם במיוחד. לכל במבה צריך להיות מפעיל (לראייה: בעל מקצוע) אשר יעלה את עצמו לגובה באמצעות המנגנונים הייעודים של הבמה. יחד עם זאת חשוב לציין כי על בעל המקצוע להיות בעל כל האישורים הרלוונטיים לשם עבודה בגובה יחד עם אישור של משרד העבודה לעבודה בגובה.

מה הם היתרונות בבמות הרמה חשמליות

במות הרמה חשמליות מהוות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתהליכי עבודה בגובה. כאשר אנחנו מדברים על במה חשמלית אנו רואים מגוון רחב של יתרונות:

  • אמצעי הרמה בטוח לחלוטין – ברמת הרמה חשמלית מתפקדת כאמצעי הרמה בטוח לחלוטין. יחד עם זאת בעל מקצוע העובד עם במה זו צריך לעבוד לפי כל נהלי הבטיחות לעבודה בגובה.
  • טווחי גובה גבוהים ומותאמים אישית – אנו רואים מגוון רחב של במות הרמה חשמליות בגדלים ובפונקציונאליות משתנה.
  • עלייה אל שיא הגובה תוך מספר שניות – ניתן להגיע אל שיא הגובה של המכשיר תוך מספר שניות ובכך להפוך את העבודה למהירה ואיכותית הרבה יותר.
  • עבודה שקטה וירוקה – המנגנון של במת ההרמה הינו מנגנון שקט אשר אינו מהווה מטרד לסביבה. כמו כן ביחס לשיטות אחרות הוא עוזר להפחית בצורה משמעותית את זיהום האוויר והפגיעה האקולוגית.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בבמות הרמה חשמליות

כיום מחיפוש קטן במנועי החיפוש ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המציגות את עצמן כמתמחות בפתרונות עבודה בגובה לצד מתן אמצעי בטיחותיים. אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בבמות הרמה חשמליות – חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלנו ולתת לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים הינה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולמות אלו.

רכישת במה או השכרת במה?

- פרסומת -

יזמים, קבלנים ואנשי עסקים רבים תוהים האם כדאי להם לרכוש במת הרמה מספריים חשמלית או שמא כדאי להם להשכיר. אנו למדים כי ישנם מגוון רחב של משתנים המשפיעים בצורה ישירה על תהייה זו. אנו נרצה לאפיין את היקף העבודה, תדירות העבודה וסוג העבודה שלנו. השכרה לרוב תהווה פתרון איכותי ומתקדם לעבודות אשר צריכות להתבצע בצורה מיידית ולאורך טווח זמניים קצרים עד בינוניים.

יחד עם זאת אנו רואים מגוון רחב של בעלי מקצוע אשר בוחרים לעבוד עם חברת השכרה המתמחה בתחום אשר תלווה אותם גם בפרויקטים גדולים ומורכבים יותר לטובת עבודה שוטפת.

השכרת במת הרמה מספריים חשמליות – בחירת בעל מקצוע

בחירת בעל מקצוע לשם במת הרמה מספריים חשמלית איננה מלאכה פשוטה, יחד עם זאת אנשי המקצוע של NRG החליטו לרכז עבורכם מספר היבטים שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון לצד ותק – אחד ההיבטים הראשונים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש הוא הניסיון לצד הותק של החברה איתה אנו נבחר לעבוד. חברה בעלת ניסיון לצד ותק בעולם הציוד ככלל וציוד לעבודה בגובה בפרט תדע איך לגשת אל המלאכה ולהתאים עבורנו את הפתרון היעיל, החסכוני והטוב ביותר עבורנו.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי חברה אשר צברה לעצמה ניסיון לצד ותק צברה לעצמה גם מוניטין במרוצת השנים. אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת מוניטין גבוה בתחום מאחר והמוניטין מעיד על פועלה ועל הדרך בה היא מתייחסת אל חוג הלקוחות שלה.
  • קרבה דמוגרפית – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר זמינה לנו בכל רגע נתון לכל בעיה אשר עלולה לצוץ במלאכת ההשכרה. לכן, אנו נרצה לעבוד עם חברה הנמצאת בקרבה דמוגרפית אלינו ו/או לחילופין חברה המספקת מענה ומעטפת מלאה לכל רחבי הארץ.
  • מכשור מתקדם ואיכותני – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירים ייעודים המתפקדים בתור במות הרמה. אנו נרצה לעבוד עם חברה העובדת עם החברות והיבואנים המובילים ביותר בתחום.
  • שירותי השכרה ואפיון צרכים בהתאמה אישית – אנו לא רוצים שיגבילו אותנו אל תוך חוזים והתחייבויות חסרות כל שחר. לכן אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר מספקת שירותי השכרה אך מאפיינת יחד איתנו את הצרכים שלנו ויוצרת עבורנו הסכם השכרה בהתאמה אישית עבורנו ולזמן ידוע מראש. כך לא נמצא את עצמנו מתחייבים להשכרה של במת הרמה מספריים חשמלית יותר זמן משאנחנו צריכים.
  • מכשור העומד בכל תווי התקן הישראליים והאירופאיים – בטיחות היא ערך עליון עבורנו, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה אשר המכשור שלה עומד בכל תווי התקן הישראליים לצד תווי התקן האירופאיים (EN-280)

אמרתם במת הרמה מספריים חשמלית – אמרתם NRG