גילה גמליאל: "המפלגה של סמוטריץ' תהיה בממשלה, אנשים פרסונליים אולי לא יהיו"

גילה גמליאל. צילום: יח"צ ועידת בשבע

השרה לאיכות הסביבה גילה גמליאל התייחסה בוועידת בשבע לבחירות הקרובות: "הלוואי שיהיו שתיים או שלושה מפלגות גדולות". ההתקרבות לאזרחים הערבים: "האמירה בבחירות 2015 התמקדה ברשימה המשותפת". הקורונה בציבור החרדי: "אי אפשר לעשות עוול לאוכלוסייה שלמה"

השרה לאיכות הסביבה גילה גמליאל, התראיינה לקובי פינקלר בוועידה השנתית של קבוצת בשבע – ישראל 2030 במתחם 'דיזיין סיטי' במישור אדומים.

על ההתקרבות לאזרחים הערבים: "מי שקידם איתי את התוכנית של הקצאת כספים לערבים זה ראש הממשלה נתניהו. האמירה של ראש הממשלה בבחירות 2015 שהערבים נוהרים התמקדה יותר ברשימה המשותפת. אנחנו קוראים לאזרחים הערבים להצביע לליכוד. מי שקידם את צמצום הפערים מול האוכלוסייה הערבית זה אנחנו".

על צירוף סמוטריץ' ובן גביר לממשלה בראשות הליכוד: "צריך להבין שאנחנו מנהלים מערכת בחירות מאוד מורכבת. המפלגה של סמוטריץ' בהחלט תהיה בממשלה, סמוטריץ' היה שר מצוין. יחד עם זאת יהיו אנשים פרסונליים שאולי לא יהיו חלק מהממשלה".

על המפלגות שמתמודדות מול הליכוד: "צריך את ראש הממשלה שיהיה חזק כדי שתהיה ממשלת ימין חזקה. כל הסקרים מעידים שזה או יאיר לפיד או נתניהו. לא מפלגות שמתיימרות להציג את עצמן ימין אבל הפוטנציאל שיתוף הפעולה שלהם זה מרצ ואפילו הרשימה המשותפת. הלוואי שבמדינת ישראל יהיו כבר שתיים או שלושה מפלגות גדולות, בלי רסיסי מפלגות שחוץ מנזק לא עושות שום דבר".

- פרסומת -

על ההתנהלות החרדית בזמן הקורונה: "ההלוויות ההמוניות בבני ברק מקוממות אותי, אבל עושים עוול שבאים להגדיר את כל החרדים כמקשה אחת. אנחנו שומעים את כל הקולות של ההנהגה החרדית בפוליטיקה, כולם מגנים את זה. יש פלגים בחברה החרדית ששם רואים בצורה בוטה את אי ההתייחסות שלהם לסגרים שגורמת לפגיעה בנפשות. כשמסתכלים בכל הסיטואציה אי אפשר לעשות עוול ולצבוע אוכלוסייה שלמה".