בעלים חדש לקניון "בנימין" בבית שאן

קניון בנימין בבית שאן ישודרג בהשקעה נרחבת וייפתח מחדש בתוך מספר חודשים. היזם החרדי רונן גנון מצפת, בעל חברת הנדל״ן שי בגליל ומבעלי רשת נטו חיסכון ורשת הומס, רכש לאחרונה את אחד המבנים האסטרטגיים בבית שאן- קניון בנימין שהוקם בשנת 1999 על ידי הקבלן מרדכי בנימין ובניו ובעבר היה מרכז הקניות של העיר בית שאן.

קניון בנימין שיחודש. צילום: אלבום פרטי

במהלך השנים האחרונות המקום נסגר עקב רצון היזמים לעשות בו שינוי, העסקים במבנה נסגרו והקניון הפך מיותם.  כעת, היזם החרדי מצפת רונן גנון החליט לרכוש את המבנה ובו 5,000 מ״ר של מסחר, ומייד לאחר השלמת העסקה נכנס לתכנון אדריכלי מואץ ומפורט במטרה להשקיע מיליוני שקלים בחידוש ושדרוג הקניון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, דבר שיאפשר למקום לשוב ולהוות מוקד קניות מרכזי בבית שאן ובעמקים.

במקביל, כבר כעת ניתן לומר כי סוכם שבקניון החדש ייפתחו רשתות אטרקטיביות בין היתר מדובר ברשת מזון מובילה, רשת פארם מהמובילות בישראל ורשת של מותגים לבית ולמטבח. לצד עסקים אלו ייפתחו עוד עשרות עסקים שיחזירו לחיים את המבנה.

צילום: אלבום פרטי

הבעלים רונן גנון ציין: ״אני שמח לבשר לתושבי בית שאן והסביבה כי בעזרת השם, בקרוב מאוד יחל שיפוץ נרחב של קניון בנימין שיפתח מחדש בתוך מספר חודשים ויעניק חווית קניה מזמינה ונעימה עם רשתות מובילות בתחומים השונים״