מוצרים לתינוקות שחובה על כל אם

אימהות טריות? איזה כיף. אין ספק שלהפוך לאם זה כנראה אחד הדברים הכי עוצמתיים בחייה של אישה. יחד עם זאת, עד כמה שמדובר באירוע חיים מרגש ומשמח, זה מגיע עם המון צרכים שונים אשר חשוב לתת להם מענה עבור תהליך ההתפתחות של התינוק. לכן, בימינו יש כמה וכמה מוצרים שהם קריטיים עבור אימהות וכמובן עבור תינוקות, וחשוב להכיר אותם. מעבר לכך שהמוצרים הללו יסייעו לכן רבות כאימהות, זה גם יעניק לתינוק שלכן נוחות אופטימלית.

צילום: Canva
אז אילו מוצרים לתינוקות חובה שיהיו לכל אם?
  1. חיתולים ומגבת פליטה – תינוקות זקוקים להחלפה כמה וכמה פעמים ביום, וזה חשוב שתמיד יהיה לכם חיתול נקי ואיכותי שמתאים לעורו הרגיש של התינוק. בין אם מדובר בחיתולים חד פעמיים, או חיתולי בד, חשוב שתמיד יהיה לכם חיתול בהישג יד. כמו כן, תינוקות נוהגים לפלוט לאחר שהם יונקים, ולכן כדאי שתהיה לכן מגבת פליטה לצידכן, שתוכלו לשמור על ניקיון התינוק.
  2. שמן אמבט וסבון לתינוקות – לתינוקות יש עור מאוד רגיש ובעוד שחשוב לשמור עליו נקי, לא פחות חשוב זה להשתמש בתכשירים ייעודיים לעור תינוק. לכן, תדאגו שיהיה לכן סבון ושמן תינוקות, שגם יעניקו לעור התינוק את הניקיון שהוא צריך וגם יסייעו לו כנגד גירויים ופריחות.
  3. משטח החתלה – כפי שציינו, תינוקות זקוקים להחלפת חיתול כל כמה זמן. בממוצע לפחות כ-10 פעמים ביום. לכן, במקום תמיד להתחיל במרדף אחר משטח נקי וסטרילי, מומלץ שיהיה לכן משטח החתלה.
  4. מד טמפרטורה לאמבטיה – כאשר רוחצים תינוק, אין מקום לטעויות וזה הכרחי שטמפרטורת המים תהייה מושלמת לרחיצה. מה שנראה לנו תקין, לא תמיד טוב לעור התינוק. בעזרת מד טמפרטורה תמיד תהיו בטוחות שטמפ' המים נכונה ובטוחה.

    צילום: Canva
  5. מנשא לתינוק – מכיוון שזה חשוב שהתינוק תמיד יהיה בקרבתכן, מנשא לתינוק הוא מוצר קריטי. מעבר לכך שאתן לא יכולות כל היום להחזיק את התינוק, וזה גם לא תמיד מעניק נוחות אופטימלית לכן ולילד, עם המנשא התינוק שלכן תמיד יהיה לצידכן, ובו זמנית יוכל להנות ממנוחה מרובה, בדיוק כפי שתינוקות צריכים.
  6. עגלה – מכיוון שאי אפשר שכל היום להסתובב עם המנשא, עגלה לתינוק זה מוצר חשוב במיוחד. בעזרת העגלה תוכלו לקחת את התינוק ולהנות מהליכות בנוחות מלאה. כמו כן בימינו קיים מבחר משובח של עגלות, ותוכלו להנות מטווח מחירים שונה ונוח.
  7. מוצץ – אתן אולי עוד לא יודעות זאת, אבל המוצץ הולך להיות המוצר הכי חשוב בחייכן בשלב זה. מוצצים עוזרים לתינוקות להירגע, וכשהם רגועים, אז גם אתן. כמו כן, חושב שתמיד יהיה לכן יותר ממוצץ אחד, ככה שאם לא תמצאו את המוצץ, תוכלו במהרה לשלוף מוצץ חדש.
  8. אינטרקום לחדר התינוק – אנו רק יכולים לתאר שאם זה היה אפשרי הייתן ישנות לצד תינוקכן. אבל בואו נודה בזה, גם אימהות צריכות מנוחה. לכן, זה מצוין להשים אינטרקום בחדרו של התינוק, ותמיד לעקוב אחר הנעשה, גם שאתן נחות.