המפגש המרגש בחדר סיעת הציונות הדתית

צילום: דוברות הציונות הדתית
חברי נבחרת אמי"ת מודיעין שהגיעו לגמר תחרות הרובוטיקה F.R.C העולמית ביוסטון, העפילו לגמר, אך בחרו לוותר על ההשתתפות במקצה הגמר בשל כניסת השבת נפגשו היום עם סיעת הציונות הדתית. יו"ר המפלגה ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' התרגש: "עשיתם קידוש השם גדול מאוד, תגיעו רחוק מאוד"

סיעת הציונות הדתית אירחה היום בחדר הסיעה את קבוצת "דריגון" מבית הספר אמי"ת מודיעין ובירכה אותם על קידוש השם שהם עשו בתחרות הרובוטיקה F.R.C העולמית ביוסטון. חברי הקבוצה סיפרו בישיבת הסיעה לשרים ולחברי הכנסת את הדרך שהם עשו וגם סיפרו על ההחלטה לוותר ולא להשתתף בגמר בשל כניסת השבת.

יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ', יחד עם חברי הכנסת הביעו עניין בתחרות בתחום הרובוטיקה והעשייה של התלמידים. חברי הכנסת קיבלו סקירה מהתלמידים על האלמנטים שהובילו את הנבחרת לתחרות החשובה. במפלגה דיברו על החשיבות לקידום כוחות צעירים למצויינות וחדשנות.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ושר האוצר בצלאל סמוטריץ דיבר עם התלמידים ואמר: "כולנו ראינו את הסרטון המרגש של קבוצת TRIGON מבית ספר אמי"ת במודיעין שעלו לתחרות הגמר ברובוטיקה בארה"ב. התלמידים הודיעו שהם בוחרים שלא להשתתף בתחרות בשל כניסת השבת, המעשה הזה הוא קידוש השם גדול" ציין השר והוסיף כי מדובר בתלמידים חכמים ומוכשרים מאוד שיגיעו רחוק.

"ספק אם הרובוטים יגיעו רחוק יותר מהם. הם ריגשו את כולנו. השבת היא ערך אדיר ביהדות. כל הכבוד לכם" סיכם.