מותג הסלטים המפתיע שכובש את בני ברק

אחרי אישור הכשרות המהודרת של לנדא: מפעל סלטי עותמאני מהעיר טמרה בגליל המערבי, חדר לראשונה לרשת שופרסל החרדית, ויתחיל למכור את הסלטים, גם למגזר החרדי.

צילום: דוד ויזל

מפעל סלטי עותמאני, הינו מפעל משפחתי, דור שלישי, לייצור מגוון סלטים מצוננים, ביניהן הטחינה, מוצר הדגל, עם המתכון הסודי שפיתח הסב עותמאן דיאב ז"ל, התחילו למכור את מוצריהם ברשתות הבת יש חסד, יש בשכונה וגוד מרקט מרשת שופרסל. זהו מהלך חסר תקדים מבחינתם, שכן עד כה הם היו משווקים רק ברשתות בבעלות המגזר הערבי בפריסה ארצית, והוא קרה, בהמשך להפיכת המפעל מכשרות רגילה, לכשרות מהודרת, של הרב לנדא. זהו אחד המהלכים השיווקים שמוביל סמנכ"ל השיווק והמכירות, ומשנה למנכ"ל מוחמד דיאב שאומר: "המחשבה שלנו היא לחדור למגזר הכללי, ושכול בית בישראל יכיר את הסלטים שלנו בטעם של הבית", כמו כן, "זוהי בהחלט תחנה ראשונה במסגרת חדירת המוצרים שלנו למגזר הכללי, ואני רואה במגזר החרדי כצרכן פוטנציאלי גבוה למוצרים שלנו".

המגזר החרדי, קיבל בזרועות פתוחות את הסלטים שהגיעו מטמרה, גם בגלל המחיר שבהחלט שובר שוק ביחס למתחריו הגדולים. המוצרים נמכרים במחירים שווים לכול כיס. והמחירים נעים בין 4-6 ₪ ל 180 גר', 6-5 ₪ ל 250 גר', 9-11 ₪ ל 400 גר', ו – 7-12 ל 700 גר'. אבל לא רק. ראיית המפעל לדבריו של דיאב, הוא עניין הדו קיום המובהק שניכר במפעל מאז היווסדו. "הרצון שלנו הוא לחבר את כל המגזרים, מתוך מחשבה שאנחנו חיים באותה מדינה, ללא שום הבדל בין דת גזע או מין, ולשבור סטיגמות וסטריאוטיפים לרבות הרצון להגיע דווקא לבית החרדי, כי דרך האוכל אנחנו מקרבים לבבות", הוא מסכם.

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, ורב העיר בני ברק, הרב יצחק אייזיק לנדא שליטא בירכו וחיבקו את המהלך, ואף הגיעו לסיור במפעל בטמרה, והתרשמו לטובה מרמת הניקיון, ואיכות המוצרים. כיום עשר אחוז מהמכירות, הן מהשוק החרדי והשאיפה היא להגיע לחמישים אחוז מהייצור למגזר החרדי.

- פרסומת -