העלתה תמונה לפייסבוק ואז התברר שמדובר בגידול סרטני

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים אבל צילום שגרתי מתוך כתבה וראיון על ספר חדש שהוציאה ד"ר מיכל פרינס התבררה כתמונה מצילת חיים. אדם שהבחין בתמונה התקשר אליה בדחיפות אחרי שראה בה דבר שהתברר כגידול שפיר.

ד"ר מיכל פרינס בתמונה אותה זיה הצלם מאיר אליפור כחשודה. צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק.

דוקטור מיכל פרינס היא מנהלת מרכז יהל וחוקרת מיניות של נשים דתיות. היא התראיינה בעיתון לרגל יציאת ספרה החדש, וגם הצטלמה. היא העלתה את צילום הכתבה לפייסבוק וגולש שנחשף לפוסט שם לב לדבר חריג.

על כך מספרת ד"ר פרינס בפוסט מדהים שפרסמה: "רגעי חסד של פייסבוק. לפני חצי שנה, רגע לפני שהספר שלי יצא, התפרסמה כתבה בידיעות אחרונות. השמחה וההתרגשות היתה גדולה והרשיתי לעצמי לשתף את הכתבה פעמיים. הפעם השנייה, זו שיכלה להיות האחת יותר מדי בעולם השיתוף הפייסבוקי, הייתה זו שהביאה חסד גדול".

"מכאן הסיפור מתחיל ואני מבטיחה שזה סיפור טוב. יום ראשון בבוקר, התכוננו לנסיעה של שלושה ימים עם כל המשפחה, כמה דקות לפני היציאה אני מקבלת הודעה בפרטי מחבר פייסבוק שמעולם לא דיברנו ישירות. הוא פנה בדחילו ורחימו, נזהר מאוד לשמור על גבולות ושאל אם התמונה שפירסמתי היא תמונה שלי".

פרינס משתפת: "זה היה מוזר אבל לא מוזר מדי ולכן עניתי. זו תמונה של הצלם יונתן בלום, לזה התכוונת? אבל זו את בתמונה, הוא שאל. מממ…. כן, לאן אתה חותר? תראי לא נעים לי אבל שמת לב שיש לך נפיחות בצוואר? אז לא, לא שמתי לב. מיד קמתי למראה, הסתכלתי ומיששתי ואכן צד אחד נפוח באופן חריג. וכן, לא הייתי שמה לב אם הוא לא היה אומר לי. וכן, הייתי צריכה לחכות עוד שלושה ימים בסטרס עד שראיתי רופאה ומשם הכל התגלגל".

- פרסומת -

"טו מייק לונג סטורי שורט. גילינו גידול שפיר על בלוטת התריס והבוקר הוציאו לי אותו, ב"ה. אני מרגישה טוב ומודה לקב"ה על השליח הנאמן הצלם מאיר אליפור שזיהה (ומסתבר שזו כבר הפעם השניה שלו בגילוי מוקדם – אולי הגיע הזמן להסבה). מודה על זה שאולי חשב שהפניה יכולה להתפרש לא נכון ועדיין עשה את הצעד הזה".

לסיום היא ואמרת כי "זה סיפור טוב, עם סוף טוב בעז"ה. זה סיפור על עין טובה והרבה אכפתיות בין אנשים. אני שמחה שזה קרה לי. למרות שאלו בדרך כלל סיפורים של אנשים אחרים בפייסבוק. מה הסיכוי שאני אהיה מושא של סיפור מופלא שכזה. בינתיים מיכל בת בת שבע רות זה השם ושבעז"ה נראה כולנו ישועות".

מאיר אליפור, צלם במקצועו סיפר על כך בצניעות: "הבטתי בתמונה וראיתי את הגוש. אני מכיר את זה מגברת אחרת שראיתי את זה אצלה, גוש שבסוף התברר כסרטני. תהיתי עד כמה אני יכול לפנות לאישה דתית ולומר לה שאני רואה משהו בתמונה שהוא בעצם גופני-פיזי, ועשיתי את זה באמת תוך כדי התכתבות איטית בצ'אט של פייסבוק. לאט לאט חשפתי בפניה וסיפרתי לה מי אני, מה הרקע שלי, מה ראיתי ומה אני חושב בצורה מפורשת. האמת שזה היה פשוט בעיניי, גם היום אני לא כל כך מבין על מה המהומה, ראיתי משהו שהוא באמת נראה לי שונה, הזכיר לי מקרה אחר אז פניתי אליה. זה הכל".