"הקהילה האתיופית – בשר מבשרה של הציונות הדתית"

מנכ"ל האיחוד הלאומי יהודה ולד בביקור בכפר ביתא ישראל: ״עליית יהודי אתיופיה היא בגדר נס בתהליך תקומת עם ישראל בארצו"

בביקור של הנהגת האיחוד הלאומי, במסגרת מסע הציונות הדתית, בכפר 'ביתא ישראל' במרכז החינוכי למורשת יהדות אתיופיה, סמוך לקריית גת אמר ולד: "שוב נחשפנו ללב היהודי הענק של גברים, נשים וילדים שחשים בכל יום שהגשימו את חלום הכיסופים הגדול של עליה לארץ הקודש ובתמורה מעניקים לה אהבה אין קץ. הקהילה היא בשר מבשרה של הציונות הדתית ושל עם ישראל כולו וכל גילוי של פטרונות או גזענות חייב להגדע ביד קשה ותקיפה."

במהלך היום נפגשו יו"ר האיחוד הלאומי חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, חבר הכנסת אופיר סופר ומנכ"ל המפלגה יהודה ולד בקרית גת עם חבר מועצת העיר יובל אביסדריס, מנהלי מוסדות ואנשי הציונות הדתית בעיר איתם דנו על אתגרי הציונות הדתית ועל דרכים לחזק את העשייה הברוכה בעיר.

בנוסף נפגשו ביד בנימין עם דוד אביכזר מנהל מוסדות אור עציון ,עם הרב אביק שרייבר רב הישוב שבי דרום ועם תושבי המקום.

- פרסומת -

את היום סיימו בכפר לקליטת עליה באיבים שבעוטף עזה שם נפגשו עם יקי כהן ואנשי הגרעין הישראלי ועמדו על העשיה הציונית והחלוצית שלהם.

ולד סיכם: "אנו ממשיכים לפגוש את האנשים המדהימים של הציונות הדתית בכל רחבי הארץ, מאחדים כוחות ופועלים לתת גב וכלים ליוזמות והפעילות בשטח. זו האחריות שלנו כמפלגת הציונות הדתית. אנו שליחים של הציבור המיוחד הזה שעושה כ"כ הרבה טוב לעם ישראל״