לזכר חברם שנהרג בתאונת דרכים: חניכי בני עקיבא גייסו 80,000 ₪ והפיקו קייטנה מיוחדת לילדי רווחה

צילום: בני עקיבא
אייל קראוס ז"ל היה בן 7 בלבד כאשר נדרס למוות בשנת 2015 סמוך לבית ספרו בקרית שמונה. חברי סניף בני עקיבא בעיר, בו מדריכים והדריכו אחותו ואחיו, החליטו לייסד הנצחה מיוחדת לזכרו – קייטנה עמוסת חוויות ופעילויות. הסניף יצר קשר עם אחד מבתי הילדים בארץ בו מתגוררים ילדים חסרי עורף משפחתי שהוצאו בצו בית משפט- ו"קייטנת אייל" יצאה לדרך.

במשך חודשים ארוכים גייסו חברי הסניף כספים עבור המימון של הקייטנה. ערבי התרמות, פעילות התרמה במקומות שונים ברחבי הארץ ועוד. חברי הסניף הצליחו לגייס כ-80,000 שקלים לפעילות עשירה וחוויתית עבור הילדים. בשבוע שעבר יצאו חברי הסניף עם כל ילדי בית הילד ל-4 ימים של כיף והנאה בצפון הארץ. לכל ילד התלווה חונך מהסניף לאורך כל ימי הקייטנה שהיווה עבורו "אח גדול" ויחד נהנו משלל פעילויות. הלינה היתה בחאן אלעל שביישוב אבני איתן ברמת הגולן ומשם יצאו הילדים לאטקרציות ופעילויות. בין היתר- יצירה ומציאות מדומה באגמון החולה, פעילות odt משותפת, רפת רובוטית, בבילון, לייזר טאג, פארק אתגרי בעכו, ורכבל בראש הנקרה.

צילום: בני עקיבא

בקייטנה השתתפו ילדים מכיתות ב' עד י"א ויחד איתם יצאו חברי חבריא ב' מהסניף בקרית שמונה. באירוע הסיום של הקייטנה התקיים טקס מיוחד לזכרו של אייל ז"ל בהשתתפות הוריו שהתרגשו מאוד מהיוזמה המיוחדת.

קומונרית הסניף שיראל כהן: "הקייטנה הזאת היא הביטוי המשמעותי ביותר לתהליך החינוכי שמתקיים בסניף לאורך השנה כולה. הסיפוק הגדול ביותר הוא לראות את הילדים מאושרים ושמחים- כשעבורינו זו זכות לפתוח כך את החופש הגדול שלנו. מבחינתנו – דרך הנתינה והעשייה היא ההנצחה המשמעותית ביותר עבור אייל – ונמשיך ככל שנוכל לקיים את הקייטנה הזו מדי שנה בשנה."