סמוטריץ: ״מפלגת ציונות דתית גדולה שתהיה הבית של הימין המאמין, האידיאולוגי והערכי"

מעלים הילוך במפקד. עשרות סגני ראשי רשויות, מנהלי סניפים ומעל 300 פעילים מהדרום בכנס של ״הציונות הדתית״ באשקלון. הרב ברדא: ״הכח שלנו באחדות״. יו״ר המפלגה סמוטריץ׳: ״אני קורא לכל ראשי המפלגות בימין הערכי, בימין המאמין התיקון מתחיל בנו, באחדותנו״.

עשרות סגני ראשי רשויות, מנהלי סניפים פעילים ותושבים מהדרום בכנס של מפלגת ״הציונות הדתית״ באשקלון ביחד עם חברי הכנסת של המפלגה. הרב יצחק ברדא, ראש מוסדות ״יצחק ירנן״ שתמך במפלגה בבחירות האחרונות כיבד בנוכחותו ובירך את המפלגה להצלחה ״ שתשרה שכינה במעשה ידיכם ושה׳ ישלח לכם כח חכמה ובינה וננצח את כל אויבנו״.

בין הנוכחים בכנס ח״כ לשעבר מטעם הבית היהודי, מוטי יוגב שהודיע על הצטרפותו למפלגה לאחרונה וסגן ראש עיריית שדרות, אלעד קלימי שהעביר את תמיכתו מהבית היהודי למפלגה.

קודם לכנס נפגשו ראשי הסניפים עם מנכ״ל המפלגה, יהודה ולד וח״כ אופיר סופר שממונה על הנושא המוניציפלי במפלגה. בפגישה הוצגו נתונים מרשימים על תמיכה והתפקדות בקצב גבוה למפלגה יחד עם דרכי פעולה להמרצת הציבור לצאת ולהצביע למען ניצחון המחנה הלאומי.

עיקרי הדברים של יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ הערב בכנס באשקלון:

- פרסומת -

היתה לי הזכות, עם הגיבוי שלכם, לזהות את הסכנה שריחפה מעל מדינת ישראל. לפני שנה עצרנו את הסחף המסוכן והצלנו את הימין ואת מדינת ישראל מלהמכר לתנועה האיסלאמית, אמנם היו מספר אנשים חסרי אחריות שלקחו את מדינת ישראל לרכבת הרים מסוכנת, אבל בעזרתכם הצלחנו להפיל את ממשלת הבלהות ואנחנו יוצאים לדרך חדשה. בעזרת ה ובעזרתכם נשיב את המחנה הלאומי לשלטון ונשיב את מדינת ישראל לדרך המלך כמדינה יהודית ודמוקרטית.

צילום: מפלגת הציונות הדתית

יש לי חלום!
והוא ממש קרוב. והוא תלוי בכל אחד ואחת מאיתנו.
מפלגת ציונות דתית גדולה שתהיה הבית של הימין המאמין, האידיאולוגי וערכי, ותשמש עמוד שדרה של דרך וערכים בממשלה לאומית שתקום בעזרת השם אחרי הבחירות. מפלגה שמאחדת דתיים, מסורתיים חרדים וחילונים שאכפת להם מהזהות היהודית של מדינת ישראל, שמאמינים בדגלי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל,
שרוצים שהנכד שלהם ירצה לחיות כאן גאה ביהדות שלו ומתחתן עם יהודיה, שרוצים שנחזיר את זקיפות הקומה,
את הרוח הציונית שדועכת בשנים האחרונות,
שתאחד את כל מי שרוצה בתיקון.
מפלגה אחת גדולה ומאחדת שתבוא לתקן באומץ.
לתקן את יוקר המחיה.
לתקן את הביטחון האישי.
לתקן את המשילות בנגב,בגליל, בירושלים ובכל הערים המעורבות.
לתקן את הזהות היהודית
ואת מערכת המשפט.
לתקן את הפילוג בבשורת אחדות גדולה לעם ישראל.
אני קורא לכל ראשי המפלגות בימין הערכי, בימין המאמין
התיקון מתחיל בנו באחדותנו
בואו נתאחד לפריימריז אחד משותף ניתן לציבור לבחור את הנבחרת המנצחת,
נוביל יחד את הימין לניצחון ולתיקון גדול לעם ישראל ומדינת ישראל.
חברים וחברות יקרים המהפך מתחיל בנו, בכם בביחד! יוצאים לדרך.

ח״כ אופיר סופר אמר בכנס: ״הפריימריז המבורכים בציונות הדתית מביאים לחיבור גדול לשטח. כמי שגר בגליל כיף ומשמח להגיע לכנסים ולחוגי בית ולראות אנשים שעבדנו שנים על מנת לחבר אותם למפלגה. בעזרת ה׳ נמשיך לעבוד קשה להצלחת המפלגה והגדלתה וניצחון הימין כולו בבחירות למען המדינה היהודית״.

צילום: מפלגת הציונות הדתית

ח״כ אורית סטרוק אמרה בכנס: ״הציבור הגדול והחם שהתאסף הערב נותן תקווה גדולה שבכוחנו לנצח את הבחירות הקרובות.
הציבור הזה מבין היטב עד כמה חמור מצב המדינה, שהופקרה בידי לפיד, ועד כמה רק אנחנו – הציונות הדתית- נוכל להוביל ולהחזיר את המדינה למסלול הנכון שלה, בכל ההיבטים: תורה, א"י, חינוך וחברה.
לכן הציבור הזה יתגייס בענק, ויחד נוביל לנצחון״.

ח״כ שמחה רוטמן: ״על מדינת ישראל עברה תקופה קשה ביותר. אנשים העדיפו למסור את השלטון בידי אוייבינו, כדי להכריע במחלוקת פנימית בעם היהודי.

בידי כל אחד ואחד מאיתנו, האפשרות לתקן את החרפה, להשיב את השלטון במדינת ישראל לעם ישראל.

המשימה הראשונה והחשובה ביותר של ממשלת הימין שתקום בעזרת ה' אחרי הבחירות תהיה לתקן את מערכת המשפט. כל נושא מרכזי בסדר היום של מדינת ישראל כמדינה יהודית, תלוי בתיקון המשפט ובחילוצה של ישראל מידי מפלגת בג"ץ.״