חגיגה לבנה: סדרת כלי בישול אלגנטיים לחגים

סולתם, סדרת WHITE GOLD
קרדיט: יחצ

חברת סולתם פותחת את השנה העברית החדשה בקול תרועה ומוסיפה למטבח רמה אחרת של אלגנטיות עם השקת סדרת כלי הבישול-  WHITE GOLD, סדרה חדשה ורחבה של כלי בישול וטיגון, המשלבת בין חומרי גלם איכותיים, נוחות שימוש מרשימה, מראה מעוגל מיוחד וצבעוניות חגיגית.

ראש השנה הוא זמן של התחלות חדשות וארוחות חג בלתי נגמרות, וכמובן – מתנות. לכבוד החג מציעה הרשת לחדש את המטבח או להעניק כמתנה סדרת כלים שהיא גם אופה וגם יפה. מחד, כלים בצבע לבן צח שמעוטרים בידיות בצבע זהב הבולטים ונוצצים על רקעו. מנגד, איכות מנצחת ומגוון יתרונות קולינריים, בריאותיים ותחזוקתיים, לכלים שיהיו פרקטיים במשך שנים.

סדרת WHITE GOLD
סדרת WHITE GOLD החדשה של סולתם. קרדיט: אסף אמברם

הסדרה החדשה בולטת בחגיגיות החיצונית של הפריטים בה, המשלבים בין הצבע הלבן הצח יחדיו עם דיטיילס בצבע זהב מלכותי ומכסים מזכוכית שקופה, אך זו אינה מעלתה היחידה. הכלים בה חזקים ועמידים במיוחד לשימוש שנים קדימה הודות לאופן ייצורם מאלומיניום בתהליך רב שכבתי. זאת ועוד, חלקם הפנימי מצופה בציפוי NON STICK איכותי המנוע את הידבקותם של המאכלים לדפנות ומאפשר בישול בריא יותר עם שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה. ידיות הכלים הזהובות הונדסו בצורה ארגונומית לנוחות שימוש מירבי ביד המבשל ועשויות מנירוסטה נעימה למגע. כמו כן, מכסה הזכוכית המאפשר לעקוב אחר קצב הבישול מבלי צורך להרימו הינו חסין חום ובטוח לשימוש.

הכלים בסדרה מתאימים לשימוש בתנור עד לטמפרטורה של 130 מעלות ובכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה.
הסדרה כוללת 7 סירים בקטרים הנעים בקטרים של 18 עד 36 ס"מ (נפחים של 2- 7.5 ליטרים) וסיר סוטאז' 30 ס"מ (4 ליטר). מתאימים כתוספת לשדרוג המטבח הפרטי או כמתנה מרשימה למארחים ואנשים אהובים לכבוד החג. הכלים אינם מכילים PFOA, קדמיום או עופרת.
טווח מחירי הסדרה: 200 – 400 שקלים.
להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאתר.