חגיגת בר מצווה מרגשת לבן הפצוע מפיגוע הטרור בירושלים

אביו של נ' נפצע לפני כשנתיים בפיגוע בשער שכם בירושלים וכתוצאה מהפגיעה נאלץ לעזוב את עבודתו והמשפחה נקלעה למצב כלכלי קשה. תלמידי ישיבת חורב בירושלים הפיקו עבור המשפחה את חגיגת בר המצווה ודאגו לשמח את כל החוגגים.

בר מצווה
צילום: ישיבת חורב

שבוע נערכה בישיבת חורב בירושלים חגיגת בר מצווה מרגשת לנער שאביו נפצע בפיגוע טרור בשער שכם לפני כשנתיים. מי שיזמו את הערב המרגש הם תלמידי שכבה ט' מהישיבה, שנחשפו למצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה המשפחה מאז פציעתו של אב המשפחה לפני כשנתיים, והחליטו להפיק חגיגות בר מצווה. תלמידי הישיבה יצאו תחילה למבצע גיוס כספים כדי לממן את האירוע, ובנוסף דאגו לאוכל, מוזיקה, תפילין וכמובן דאגו לרקוד ולשמח את המשפחה.

נ', אב המשפחה שנפצע בפיגוע: "אני מודה מקרב לב לישיבת חורב ולתלמידי שכבה ט'. לפני שנתיים לא יכולתי לדמיין שנהיה במצב כזה, אבל מאז הפיגוע לא הצלחתי לחזור לעבודה ולפרנס את המשפחה כראוי. הודות לישיבת חורב חגגנו את בר המצווה של בננו בצורה הכי מרגשת ושמחה שיכולה להיות. החברים של בננו וכל המשפחה המורחבת הגיעה לישיבת חורב שם דאגו לנו לערב מלא כל טוב. תודה גדולה גם לתלמידי שכבת ט' שבנוסף לארגון הערב גם דאגו לשמח ולרקוד עם כולנו וחיממו לנו את הלב".

ראש ישיבת חורב ירושלים, הרב יצחק דור: "זוהי זכות גדולה עבורנו לארח ולדאוג לחגיגת בר המצווה של המשפחה המיוחדת הזו. היוזמה צמחה מתוך התלמידים והגענו למשפחה הזאת מתוך הרבה סייעתא דשמיא ובמשך חודשיים התלמידים עבדו על כל פרט באירוע הזה מהכספים ועד החד פעמי. מדובר במשפחה שבמבט ראשוני רחוקה מהתלמידים מהרבה בחינות אבל עם ישראל אחד! השמחה של החיבור והנתינה בעם ישראל הייתה כמו חלום. האש של הריקודים המשותפים והעשייה היו ממגנטים ואני שמח על הזכות שלנו לתרום".