מועמדת דתיה לראשות הוד השרון: "אני מהווה גשר"

חברת מועצת העיר הסרוגה, עדי פרילינג אנקורי, המכהנת גם כממונה על המועצה הדתית בנשר, מכריזה על התמודדותה לראשות העיר הוד השרון, וזוכה לתמיכה בקרב חלקים נרחבים בציבור הדתי, שמאמינים ביכולותיה להשכין דו קיום, שלום ושוויון. לשמור על הסטטוס קוו ולהעניק לכול ילדי העיר את החינוך שמתאים להם על פי דרכם ואמונתם.

עדי פרילינג אנקורי
עדי פרילינג אנקורי. צילום: איה הקטין

חברת מועצת העיר עדי פרילינג אנקורי, 37, אימא לשניים (6,3) משיקה בימים אלה את קמפיין הבחירות שלה, ובמרכזו קידום מעמד הילד וחוק המצלמות, הנגשת החינוך לכול הזרמים, חיזוק מעמד העסקים הקטנים וטיפול יסודי בתחום הרווחה. פרילינג אנקורי היא נצר לדור מייסדי מגדיאל. "ילדיי הם דור שישי ברציפות למשפחה חקלאית הנטועה חזק באדמת הוד השרון. הם נולדו בבית שבו אני נולדתי וכך גם סבא של ומכאן החיבור הרגשי העמוק שלי לעירי היקרה מאוד ללבי. כאן נולדנו, גם נולדו לי ילדיי".

פרילינג אנקורי צברה ניסיון ציבורי ארוך, עשיר ומגוון. העשייה הציבורית שלה נפרשת על פני שני עשורים ופעילותה ההתנדבות למען הציבור תחומים רבים ואיכותיים. בית יתר תפקידיה בהווה היא מכהנת כחברת מועצת העיר הוד השרון וכממונה על המועצה הדתית נשר, תפקיד אותה קיבלה משר הדתות לשעבר מתן כהנא.

במקביל לעיסוקה ההתנדבותי למען תושבי העיר, סיימה פרילינג אנקורי שני תארים אקדמיים, תואר B.A במדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש ותואר שני M.A בניהול סכסוכים וגישור בחוג למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, וכן לאחרונה סיימה לימודי הוראה למחוננים. כמו כן בעלת תעודת מגשרת מוסמכת ודירקטורית מוסמכת.

עדי פרילינג אנקורי. צילום: איה הקטין

פרילינג אנקורי נחשבת לפרלמנטרית דעתנית, יוזמת, חרוצה ומובילת שינויים. בשנת 2018 זכתה באות "המנחה של המדינה", כהוקרה על עשייתה המקצועית עם בני הנוער, במסגרת תפקידה בעיריית רעננה. זאת ועוד, הקימה את עמותת "אנשים ומעשים טובים" אשר במסגרתה היא פועלת בהתנדבות בתחום הרווחה למען משפחות רבות בעיר ואף שימשה במשך שנים רבות תפקיד סגן יו"ר עמותת אלומה להנצחת והנחלת מורשת השואה והגבורה בישראל. "אני דור שלישי לסבתא וסבא שורדי שואה ולכן התפקיד הזה היה מהמרגשים בחיי" היא אומרת.