חוגגות את הצבעוניות והשוני בתעשיית האיפור

Makeup palette with makeup brush. Makeup background

אחד השינויים המשמעותיים שחלו בתעשיית הקוסמטיקה במשך השנים האחרונות, הוא פיתוחם של מוצרי בסיס בתצורות שונות ולצרכים שונים. אם בעבר היו רק סוגים מעטים של מסקרה למשל, היום ניתן למצור מסקרה כמעט בכל צבע, צורה וייעוד – עיגול הריסים, הדגשת הריסים, הפרדה או עיבוי וכדומה.

מוצרים כמו מייקאפ למשל הם מוצרים שניכר מאוד ההבדל בשפע שלהם לאורך השנים. כיום ניתן לרכוש מייקאפ נוזלי, מייקאפ באבקה ואפילו מייקאפ בסטיק. כמו גם סמקים ומוצרים אחרים.

למה זה כל כך טוב לנו?

ההבנה של התעשייה שלכל אחת מאיתנו יש עור שונה, צרכים שונים ומטרות שונות הן צעד גדול ומשמעותי בדרך להבנה הזו בתעשיות אחרות. בתעשיית האופנה למשל, השינוי הזה קרב ובא אך יש עוד המון מקום לשיפור. כך גם בתעשיית המזון שכבר שנים פועלת לשיפור ההיצע עבור בעלי רגישויות ואנשים המחזיקים בדפוסי תזונה מיוחדים חדשים.

קרדיט unlimphotos

תעשיית האיפור היא חלק בלתי נפרד מחייה של כל אישה כבר משחר ההיסטוריה וההתאמה האישית שכל אחת יכולה לעשות כיום למעשה יוצרת קהילה שכל אחת יכולה להשתייך אליה אם רק תרצה. לכולן יש מקום לבטא את עצמן ולהשיג את המראה והביטחון שהן רוצות.

- פרסומת -

הנה מספר דוגמאות נוספות למוצרים שכולנו אוהבות והשנים עשו למבחר שלהם רק טוב:

1. פודרה

פודרה המעניקה גימורים שונים, פודרה שקופה או פודרה בצבעים התואמים את גווני העור השונים, פודרה לקיבוע האיפור שמשמשת גם כמנטרלת שמנוניות או כהארות לפנים. ישנם סוגים רבים של פודרה שבעבר היה מוצר מאוד מקובע (תרתי משמע) אך כיום ניתן להתאים אותו לשגרת היופי והאיפור האישית של כל אחת.

2. קונסילר

קונסילר יכול להגיע כגלגלת, עם מברשת מובנת, כאבקה או כנוזל, בכל הגוונים שיסייעו לך להשיג את המראה האחיד והמושלם של העור. קונסילר מציל אותנו מאדמומיות או כתמים, שקיות שחורות וקווי מתאר שהיינו רוצות לטשטש. כיום הנחה של קונסילר היא אחת הפעולות הפשוטות ביותר שניתן לבצע בשגרת האיפור הודות לקלות שבה הוא מונגש לנו.

3. מוצרי שפתיים

האודם האדום הקלאסי הפך כבר מזמן לאופציה אחת מיני רבות שנשים יכולות להשתמש בהן כדי להבליט, לעצב ולצבוע את השפתיים – אחד החלקים החשובים ביותר בפנים שלנו. ישנם שפתונים בכל הצבעים ובכל תצורה, אודמים עמידים, תוחמי שפתיים ועפרונות מיוחדים. תכשירים עמידים במים, מבריקים, חזקים, שקופים ומזינים. כל כך הרבה אפשרויות להתאים את מראה השפתיים לשאר האיפור, ללבוש ולמצב הרוח!