חושדים שהניתוח לא היה מקצועי? יש מה לעשות

קרדיט: canva
כאשר אנו נכנסים לניתוח האחריות כולה מוטלת על כתפיו של הרופא שמבצע אותו. אם הניתוח לא היה מקצועי יכולות להיות לכך השלכות רבות, חלקן עשויות להיות קריטיות להמשך. אך מה עושים כאשר הניתוח לא בוצע באופן מקצועי? יהיה עליכם להכיר את האופציות שניצבות לפניכם כדי שתוכלו להחזיר את המצב לקדמותו.

אם לא תפעלו כמו שצריך תמצאו את עצמכם יוצאים קירחים מכל הכיוונים על כל המשתמע מכך. המדריך הבא נוצר כדי שתדעו מה לעשות במקרה של רשלנות רפואית בזמן ניתוח.

מהי ההגדרה של רשלנות רפואית?

לא בכל פעם שלא תהיו מרוצים מהניתוח משמעות הדבר היא שהייתה רשלנות רפואית. רק במקרה שבו הוענק טיפול ברמה ירודה בהשוואה לרופאים אחרים ישנה עילה לרשלנות רפואית. אחרי התייעצות עם רופא ואיסוף של נתונים יהיה אפשר להבין את הסיכויים להוכיח זאת. במרבית המקרים רשלנות רפואית מובילה לכך שהמצב הבריאותי הכללי יחמיר לאחר הניתוח. במקום שהמצב הבריאותי ישתפר תמצאו את עצמכם בדיוק בכיוון ההפוך בהקשר הזה. ניתוחים שלא מבוצעים על פי הכללים הקיימים הם כאלה שניתן לדרוש עליהם פיצוי.

מה ניתן לעשות במקרה של רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא חמורה, כך בדיוק יהיה עליכם לראות אותה. גם אם הנזק לאחר הניתוח לא היה הרסני יהיה עליכם להבין כי אי אפשר לעבור על כך לסדר היום. על מנת להשיג את מבוקשכם לאחר רשלנות של הרופא יהיה עליכם לפנות לעורך דין. עורך דין מקצועי במקרה של רשלנות רפואית ינחה אתכם כיצד לפעול. כל צעד שתעשו חייב להיות כזה שאתם בוחנים אותו בקפידה כל הדרך להשגת הפיצויים.

קרדיט: canva

מהו סכום הפיצוי שאפשר לקבל אחרי התביעה?

כדי לקבל סכום גבוה יהיה עליכם לפנות לעורך דין מומחה ברשלנות רפואית. לא כל עורך דין שמייצג אתכם יהיה עורך דין שיביא אתכם למקום הרצוי בהקשר הזה. גובה הפיצוי שתהיו זכאים לו יקבע בהתאם לחמורת הנזק ובהתאם לרשלנות הרפואית עצמה. ככל שהמצב יהיה יותר חמור, כך מן הסתם הפיצויים גדלים בהתאם. עם עורך דין מיומן תהיה לכם האופציה להוציא את המקסימום מהעניין הזה. סכום הפיצוי יכול להיות אלפי שקלים או כמה עשרות אלפי שקלים.

לאיזה עורך דין רשלנות רפואית מומלץ לפנות?

- פרסומת -

אינכם יכולים לקחת סיכונים כאשר זה נוגע לעניין של רשלנות רפואית. עורך דין רשלנות רפואית אהובה טיכו מגיעה עם הידע ועם הניסיון הדרוש בהקשר הזה. מעל ל-30 שנות ניסיון בתחום הרשלנות הרפואית, עניין שאי אפשר להקל בו ראש. כל מי שפונה לעו"ד אהובה טיכו מקבל יחס אישי, כל הדבר עד למיצוי כל האופציות הניצבות על השולחן. בואו להשאיר פרטים על מנת שיהיה אפשר להתקדם לפגישה אישית בה יתבצע תיאום ציפיות.