מה הם הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר

ניתוחים פלסטיים הם לא ניתוחים רפואיים אשר נדרשים לביצוע בשל בעיה רפואית כזאת או אחרת. מדובר על ניתוחים שאנשים בוחרים לבצע על מנת לשפר את המראה החיצוני שלהם ומכאן שזה קשור לתחושה האישית של כל אדם עם הגוף שלו והמראה שלו.

כיום מוכרים לא מעט סוגים של ניתוחים או פעולות כירורגיות שניתן לבצע ויש לא מעט אנשים שעבורם יהיה מדובר בהצלה של ממש, שכן יכול להיות שבמשך לא מעט שנים הם ממש סבלו מהמראה החיצוני שלהם וכעת סוף סוף הם יכולים לשנות את מה שהפריע להם ולהעלים אותו מהמראה שלהם. יש ניתוחים שנחשבים לנפוצים יותר או פחות ויש גם ניתוחים שלא הרבה אנשים אפילו מעלים על דעתם שבכלל קיימים. אז אילו ניתוחים נחשבים לנפוצים במיוחד ואיך הם משפיעים על מי שבוחר לבצע אותם?

ניתוחי חזה

כאשר מדברים על ניתוחי חזה חושבים בטעות שמדובר אך ורק על ניתוחים נשיים אך בפועל אין זה כך. יש גם לא מעט גברים שמבצעים ניתוחים פלסטיים בחזה שלהם, בעיקר לצורך השטחה שלה והצמדה לגוף. הניתוחים הנשיים הם הגדלה או הקטנה של החזה, שכן לחזה יש מקום חשוב במראה החיצוני ובחיי הזוגיות של האישה. חזה גדול במיוחד עלול לגרום לכאבים בכתפיים או בגב ואילו חזה קטן במיוחד יכול לפגוע בתחושת הנשיות של אותה אישה.

באתר https://drschein.com/ תוכלו למצוא מידע רלוונטי אודות ניתוחי חזה.

קרדיט: canva

ניתוחי אף

גם כאן מדובר בקטגוריה שלמה של ניתוחים ולא בסוג ניתוח בודד. אפשר לקצר או לעגל אף בעל מבנה ארוך, להרים מעט את עצמות האף וכמובן להשיל שכבת עור שתהפוך את האף לקטן יותר. מכיוון שהאף ממוקם במרכז הפנים אי אפשר להתעלם ממנו כאשר אנשים מסתכלים זה על זה ובהרבה מאד מקרים לאף יהיה תפקיד חשוב ומכריע בקביעת הרושם הראשוני או הדעה על המראה החיצוני ועל הפנים של אדם זה או אחר. בעזרת הדמיות ממוחשבות ומשוכללות אפשר לראות איך ייראו הפנים לאחר הניתוח ולכן ניתוחים אלה מפיחים הרבה מאד תקווה בקרב הרבה מאד אנשים.

שאיבת שומן

- פרסומת -

יש מי שלא מצליח לרזות או להכניס את עצמו למשטר קפדני של דיאטה. השומן מצטבר בגוף ולא תמיד קל או בכלל אפשרי להיפטר ממנו בדרכים שגרתיות. הפתרון – ניתוח שאיבת שומן. רופא מקצועי ומיומן יוכל לבצע גם כאן הדמיות שונות על מנת שהמטופל או המטופלת יוכלו לראות איך הם ייראו בסיום הניתוח וכך הם יכולים להיפטר מעודפי השומן ולהצר היקפים. גם כאן מדובר בפתרון מהיר לבעיה גדולה שמשפיעה על המראה החיצוני ומכאן שגם על הדימוי העצמי ותחושת הביטחון האישי. אחרי הניתוח אפשר להחליף את הבגדים שיש בארון ולהתחיל להתלבש בצורה נכונה ומחמיאה.