חיתולים למבוגרים ותוספי תזונה מזמינים אונליין:

קרדיט תמונה Shutterstock
אם בעבר על כל מוצר פארם או כל תרופה עם מרשם שהינו רוצים לרכוש הינו צריכים פיסית להגיע אל בית המרקחת , היום ניתן לבצע את אותה רכישה און ליין.

היכולת לבצע כמעט כל פעולה בצורה מקוונת הגיעה גם לעולמות הפארם ומאפשרת לקהל הלקוחות להזמין מוצרים עד הבית בצורה נוחה, מהירה, בתשלום מאובטח ועם שליח עד הבית. רוב בתי המרקחת שלהם סניפים פיזיים מפעילים במקביל אתרים אונליין שמאפשרים לבצע רכישה של תוספי תזונה מומלצים, מוצרי ספיגה למבוגרים ועוד. אז למה אתם מחכים?

רכישת מוצרי פארם במהירות, בקלות וביעילות:

השנים האחרונות, וביניהם מגפה עולמית- חידדו את הצורך ואת הביקוש לביצוע פעולות בצורה מקוונת, מרכישה של מוצרי מזון הביתה, בגדים ואפילו מוצרי פארם ותרופות עם או בלי מרשם. החברות השונות זיהו את הפוטנציאל והחלו להפעיל מערכות מכירה תומכות בגולשים אשר לא מעוניינים לצאת מהבית או שקשה להם לצאת להסתובב עד לרמה של הנחות בלעדיות לרוכשים באתר. בצורה כזו אנשים שאינם יכולים או רוצים להגיע פיסית אל חנות הפארם או אל בית המרקחת- יכולים להזמין מוצרים שונים כגון תוספי תזונה מומלצים , מוצרי ספיגה, תרופות ועוד.

התאמה לקהל היעד של מבוגרים בגיל השלישי:

- פרסומת -

באתרים המובילים בתחום הפארם ניתן למצוא היום התייחסות מיוחדת וממוקדת לקהל היעד של הגיל השלישי, אותו קהל יעד שצורך לא מעט מוצרים בתחום הטואלטיקה והבריאות אך לא תמיד יכול להגיע באופן פיזי לקנות אותם. בין אם מדובר באנשים מבוגרים אשר קשה להם לצאת להסתובב, או כאלה שלאחר הקורונה חוששים לבריאותם- יתר ויותר אנשים שמגלים את האפשרות להזמין את המוצרים שהם רוכשים און ליין- מעדיפים את הדרך הזו. סיבה נוספת שרכישת מוצרים און ליין הפכה להיות פופולארית במיוחד בקרב קהל היעד של הגיל השלישי הוא הדיסקרטיות של הרכישה והמשלוח עד הבית. אם ניקח לדוגמא את הקטגוריה של מוצרי הספיגה למבוגרים- בתוכה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי ספיגה למיניהם- תחתוני ספיגה, חיתולים למבוגרים, תחתוניות ותחבושות בגדלים שונים- מדובר במוצר שלא תמיד נעים לרכוש אותו בציבור. אותו קהל יעד אמנם צריך אותו- אבל מדובר באנשים שאינם מעוניינים שידעו עליהם שהם צריכים מוצרי ספיגה. לכן במקום לגשת את בית המרקחת, לרכוש את המוצר ולעמוד בתור בתקווה שלא לפגוש אדם שמכירים- רוב האנשים מעדיפים להקליד בשורת החיפוש במנוע החיפוש חיתולים למבוגרים משלוח ולקבל את מוצרי הספיגה שבחרו במשלוח מהיר עד פתח הבית בצורה דיסקרטית שלא תאפשר לאנשים מסביבם לדעת מה הם הזמינו ובמה הם משתמשים.

החיפושים המובילים בקרב הגיל השלישי:

אחד החיפושים המובילים אונליין בקרב קהל היעד של הגיל השלישי הוא כאמור "חיתולים למבוגרים משלוח" שכן תחום מוצרי הספיגה למבוגרים התפתח בשנים האחרונות עם העלייה בביקוש. מבוגרים בגילאי שישים, שבעים ואף שמונים שנחשבו לפני עשור או שניים ל"זקנים" היום מתפקדים באופן עצמאי וממשיכים לנהל את שגרת החיים שלהם אך יש להם צורך במוצרי ספיגה בכדי להמשיך לבצע פעולות יום יומיות, ולכן הם מעדיפים לרכוש אותם און ליין בדיסקרטיות מלאה. 

החיפוש השני הפופולארי בקרב הגיל השלישי הוא 'תוספי תזונה מומלצים' שכן ידוע שבגילאים מבוגרים יש מחסור בוויטמינים ובמינרלים ולמרבה המזל גם את תוספי התזונה של כל החברות המובילות ניתן להשיג און ליין.