מה הקשר בין אינטרנט סיבים לחברת סלולר?

קרדיט תמונה Shutterstock
בעבר הינו רגילים לברר על מבצעים, הטבות ומכשירים ניידים דרך חברות הסלולר, ועל חבילות אינטרנט וחבילות גלישה מותאמות דרך חברות אינטרנט- אבל היום רוב החברות מציעות גם וגם- גם שירותי אינטרנט וגם שירותי סלולר.

אין היום בית שאין בו לפחות מכשיר סלולרי חכם אחד או רשת אינטרנטית לשימוש ביתי או מקצועי ולכן החלטנו לספק לכם מידע על אינטרנט סיבים אופטיים וגם על חברת סלולר מומלצת, ולהסביר לכם על הקשר ביניהם.

אינטרנט סיבים אופטיים- גלשיה במהירות מרבית:

אין היום בית שאין בו אינטרנט אלחוטי ואם תבצעו בדיקה ברוב השכונות וברוב הבתים כבר התקינו או נמצאים בתהליכי התקנה של תשתית תקשורת אופטית מתקדמת שמאפשרת חיבור של אינרטנט סיבים אופטיים. תשתית התקשורת האופטית מבוססת על סיבים אופטיים מזכוכית ולהבדיל מתשתית הנחושת שהכרנו עד היום- מאפשר העברת מידע במהירות גבוהה במיוחד. הטכנולוגיה המתקדמת של אינטרנט סיבים אופטיים מאפשר לגלוש במהירות והכי חשוב- להוריד קבצים או להעלות קבצים במהירויות שיא שלא הכרנו בעבר. חיבור של רשת אינטרנט סיבים אופטיים בבית שלכם תאפשר לכם גלישה מהירה ויציבה גם כאשר אתם מחוברים מכמה מכשירים במקביל. וכאן נכנס הקשר לחברת סלולר. מרבית האנשים היום גולשים דרך הטלפון החכם הנייד שלכם כלומר- דרך המכשיר הסלולרי שלהם. חברות הסלולר מציעות היום חבילת סלולר מומלצת וחבילת גלישה רבות ומגוונות המותאמות לצרכים ולדרישות של כל אחד ואחת מאיתנו אבל בבית רובנו מתחברים ל WIFI הביתי ורוצים להמשיך לגלוש במהירות ובקלות דרך הנייד. בכדי שנעשה זאת אנחנו צריכים שני דברים- חיבור WIFI חזק ואיכותי וחבילת גלישה מותאמת. עכשיו הגיע הזמן לחפש חברת סלולר מומלצת.

ספק אינטרנט מומלץ וגם חברת סלולר מומלצת:

- פרסומת -

אין כמעט מי שאין לו היום טלפון חכם ואת מרבית הפעולות שלנו אנחנו מבצעים דרכו- כשאנחנו בבית וכשאנחנו מחוצה לו. ממש כמו שלא תמהרו להתחבר לרשת אינטרנט מבלי להשוות מחירים או לבצע בדיקה והתאמה- כך גם בבחירת חברת סלולר מומלצת. ברגע שיש לכם חבילת גלישה מותאמת ורשת אינטרנט חזקה בבית תוכלו ליהנות גם מהנייד מהפעולות הבאות:

  • גלישה מהירה ללא תקיעות בכל רחבי הבית
  • שיחות אונליין כגון זום ללא הפרעות וללא התנתקויות
  • העלאה והורדה של אפליקציות בנייד במהירות ובקלות
  • גלישה בכמה מכשירים במקביל

הדור החדש של האינטרנט כבר כאן וחיבור אינטרנטי מהיר לתשתית יציבה יאפשרו לכם גלישה ללא הפרעות סביבתיות. תשתית אופטית לרוב אינה תלויה בגורמים סביבתיים חיצוניים ולכן כאשר יש לכם חיבור יציב תוכלו ליהנות מחוויית גלישה במכשיר הסלולרי החכם שברשותכם במהירות שלא הכרתם בעבר. סביר להניח שאתם מבינים את החשיבות של אינטרנט חזק ויציב ולכן מה שנשאר לכם כעת זה למצוא חברת סלולר מומלצת לכן כדאי:

  • לבדוק את חבילת הגלישה שיש לכם בחברה הנוכחית ולבדוק מולם אם יש להם חבילה משתלמת יותר
  • לשאול את החברים שלכם על חברת הסלולר שהם ממליצים עליה
  • לברר באינטרנט על חברות סלולר למיניהן
  • לבדוק עם ספק האינטרנט שלכם אם הוא מספק גם שירותי סלולר
  • לבצע השוואה בין חברות הסלולר השונות וחבילות הגלישה שהן מציעות.