חנוכה חינם לילדים במיני ישראל

(צילום: מאיר פרטוש)

מיני ישראל יוצאים במבצע דמי חנוכה לילדים לשמונת ימי החגהכולל כניסה חופשית לפארק!!!

חיים נחתומי 15/12/2009

מיני ישראל יוצאים במבצע מטריף ויוצא דופן: דמי חנוכה לילדים לשמונת ימי החג: כניסה חופשית לפארק!!! מי שמעוניין לשלב בילוי כייפי ואטרקטיבי עם למידה וערכים, אבל מתקשה להתרוצץ עם הילדים מאילת לירושלים ומהכנרת אל ים המלח, וגם מתקשה לשלם מחיר כניסה עבור כל הילדים, יוכל למצוא הכל במקום אחד וגם כניסה חינם לילדים, מתנה לחג.

אהוד גרוס, מנכ"ל מיני ישראל: " אנו שמחים לפתוח את שערי הפארק לכל ילדי ישראל. הרי ידוע שבילוי בימי החג עשוי להסתיים בהוצאה משפחתית גדולה מאוד. מיני ישראל החליטו להעניק מתנה לחג ולהקל על ההורים."

מה בתוכנית?

- פרסומת -

סיורים מומחזים: על ידי מדריכים מחופשים לאישים בתולדות ההיסטוריה של ארץ ישראל, אשר יספרו את סיפורי ההיסטוריה על רקע 385 דגמי מיניאטורה מדהימים הפזורים ברחבי מיני ישראל. ניתן לסייר באתרים היסטוריים, לאומיים ותנ"כיים ולקבל הדרכה, המחזה והסברים על אתרי הנצחה ומורשת קרב וכל הסיפורים העומדים מאחוריהם, למשל מצדה ושחזור הקרב שהתחולל שם.

סדנאות יצירה וקישוט ב"מיני סופגניות": יצירה בסופגניות קטנטנות עם מילוים שונים וקישוטים הכוללים שוקולדים, ריבות, סוכריות ורטבים שונים. כך יוכלו הילדים למלא, לעצב, לקשט ולהעשיר את טעם המיני סופגניות שלהם.

תחרות יצירת החנוכייה הקטנה ביותר בעולם: צוות הפארק מזמין את אלפי המבקרים במהלך חנוכה להתכונן מעכשיו לקראת תחרות "מיני חנוכייה במיני ישראל". מידי יום במהלך החג יגיעו הורים וילדים עם חנוכיות קטנות ואף זעירות שייבנו במיוחד עבור התחרות, ישתתפו בטקס הדלקת הנרות ובתוך שמונת ימי החג תיבחר על ידי צוות שופטים, שיכלול גם רב, החנוכיה הקטנה ביותר, שגם תהיה חנוכייה כשרה, בה ניתן להדליק את נרות החנוכה, זעירים ככל שיהיו. יוצרי החנוכיות אף מוזמנים ליצור נרות זעירים מיוחדים עבור החנוכיות הקטנות.

במסגרת המבצע: כניסה עד 3 ילדים לכל משפחה עד גיל 14 ובקניית 2 כרטיסי מבוגר בקופה

המבצע בכפוף לתקנון

אין כפל מבצעים

מידע נוסף בטלפון 1-700-559-559

פרטים נוספים באתר מיני ישראל: www.minisrael.co.il