כסף קטן עושה ניסים גדולים מהחיים

יום כייף עמותת גדולים מהחיים (צילום: עמותת גדולים מהחיים)

שיתוף פעולה ייחודי בין עמותת 'גדולים מהחיים' לבין רשתות השיווק הגדולות מקבוצת אלון יאפשר לציבור הרחב לתרום למען ילדים חולי סרטן ובכך לסייע בהצלת חייהם של מאות ילדים ובהגשמת חלומותיהם. הכסף שייאסף יועבר למימון פעילויות העמותה לרווחת הילדים החולים, ובכללן מימון תרופות וציוד רפואי. בשיא מבצע ההתרמה, בחג החנוכה, יעשו ניסים ל 20 ילדים שיוזמנו לפעילות חגיגית עם טעם מתוק על השפתיים

מירי סער 14/12/2009

הצלת חיים היא משימה לא פשוטה כלל. אולם, שיתוף פעולה ייחודי במינו בין עמותת 'גדולים מהחיים' לבין חברת 'ריבוע כחול' ורשתות אלונית וAM PM מבית קבוצת אלון, יאפשר לציבור הרחב לסייע לעמותה לשפר את איכות חייהם של מאות ילדים חולי סרטן.

במהלך חודש דצמבר הקרוב, במסגרת שיתוף הפעולה, ניתן יהיה לתרום למען המטרה הנעלה סכום של שני שקלים (2 ₪) ומעלה בקופות הסניפים השונים ברחבי הארץ. הכסף שייאסף יועבר במלואו לעמותת 'גדולים מהחיים', הפועלת כל השנה לרווחתם של ילדים חולי סרטן ללא הבדל דת, מין ולאום.

- פרסומת -

"ההזדמנות לסייע לילדים המקסימים של 'גדולים מהחיים' היא הזדמנות פז שנקרתה בפני חברת רבוע כחול " אומר מר זאב וורמברנד, מנכ"ל החברה. "לא בכדי בחרנו לקיים את חודש ההתרמה בדצמבר, ובמהלך חג החנוכה שהוא חג האור והילדים ומסמל ניסים, תקווה ושמחה. אנו מקווים שהכסף שייאסף יאפשר את אותם הניסים אשר יעלו חיוך מתוק על פני הילדים, ויסייעו להם לחיות חיים ארוכים ומאושרים".

שיאו של מבצע ההתרמה יהיה ב-15.12, ד' חנוכה. ביום זה, יתארחו ילדי העמותה בסניף 'מגה בעיר' בקניון איילון. במהלך היום יכינו הילדים סופגניות יחד עם קונדיטור הסניף, אותן יחלקו ללקוחות, ואף יזכו לנס חנוכה אמיתי: מתנה אישית המתאימה לכל ילד וילדה וכן ארוחת צהריים עם מנכ"ל רבוע כחול.

מר וורמברנד ציין כי חברת רבוע כחול צופה לגיוס כספים משמעותי ורחב לב מהציבור דווקא בתקופה זו ובחג האורות – ולכן החליטה לשתף את הקופאיות בגיוס כספים אקטיבי שיכול להביא לגיוס של מאות אלפי שקלים בסיום מבצע ההתרמה.