טו בא"ב מתקרב – מתנה מרגשת ואישית

Gift in craft paper packaging with paper red hearts and envelope on a white wooden background, present wrapping at home, top view, close up.

טו בא"ב מתקרב – מתנה מרגשת ואישית

אחד מן החגים היותר אהובים בעיקר בקרב זוגות הוא ט"ו באב המכונה לפעמים "חג האהבה". חג האהבה נחגג בארץ בכל שנה בתאריך ט"ו באב על פי הלוח העברי, שיוצא באזור חודש יולי. המקור של חגיגת ט"ו באב הוא קדמון, בגלגול הראשון שלו הוא מופיע בתלמוד במשניות במסכת תענית ומסופר שם שבנות ישראל היו יוצאות ביום ט"ו באב עם בגדים לבנים (אותם השאילו מאחרות, כדי לא לבייש את מי שאין בידה לרכוש בגדים) לחולל (לרקוד) בכרמים, בכדי למצוא את בן הזוג ולהכיר אנשים חדשים. בנוסף על ט"ו באב נכתב במסכת תענית "לא היו ימים טובים לישראל כט"ו באב ויום הכיפורים".

ט"ו באב בעידן המודרני

כיום נחגג יום ט"ו באב כחג האהבה והוא נחגג בצורות שונות בקרב הציבור הישראלי, שעשה ממנו מעין גרסה יהודית של ה – Valentine's Day חג האהבה הנוצרי. מנהגי החג משתנים בין הציבורים השונים בחברה הישראלית אבל העיקרון המרכזי הוא האהבה והבעת התודה לאהובים. הבעת התודה נעשית בדרך כלל על ידי רכישה של מתנה לבן זוג בתוספת של מכתב ברכה מרגש ויציאה לחגוג. המתנה יכולה להיות יקרה כמו תכשיט יוקרתי, אך לעיתים משהו סמלי המבטא את האהבה בין בני הזוג יהיה מתאים יותר.

- פרסומת -

טיפים לרכישת מתנות לט"ו באב

ברוב הפעמים הדרך הטובה ביותר לחגוג את ט"ו באב היא פשוט להעניק מתנה לבן זוג, מאחר ומתנה היא דבר שמביע באופן הכי ברור את ההערכה והאהבה שאתם רוחשים לבן או בת הזוג שלכם. כידוע אין אף אחד שמתנגד לקבל מתנה. ננסה לתת כמה טיפים ורעיונות למתנות מתאימות לחג האהבה. מתנה לבת הזוג כידוע לכל גבר היא משימה לא פשוטה, לכן אם אתם לא הולכים על הקלאסיקה של תכשיט או מארזי מתנה, תוכלו גם לרכוש כרטיס מתנה אותו היא תוכל לממש לרכישת מה שתרצה, אולי יש בזה משהו פחות רומנטי, אבל אין ספק שבסופו של יום ככה היא תמיד הכי מרוצה. מתנה טובה לגבר היא משימה עוד יותר קשה, אך כיום ניתן למצוא אתרים רבים שמציעים מגוון הצעות לרכישת מתנות עבור גברים, כמו מארזי שוקולדים, איור דיגיטלי, או משקאות חריפים, שכל גבר ישמח לקבל.

מחפשים מתנה מיוחדת – כנסו לאתר https://whitespace.co.il/ וגלו עולם שלם של מתנות מדליקות!